fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידי רודמן מתעדים את חללי העיר

ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, פגש השבוע בלשכתו את כל משתתפי פרויקט תיעוד סיפורי הנופלים השנתי. המשתתפים כולם תלמידי שכבת ט' של בית הספר רודמן, ליוו לאורך כל השנה משפחות שכולות מהעיר והסביבה ותיעדו את סיפור יקירהן שנהרגו במערכות ישראל.

אבן צור התקשה להסתיר את התרגשותו במיוחד כאשר סיפר על היכרותו האישית והקרובה עם אחד החללים שסיפורם תועד השנה, ניסים אלהרר. הוא סיפר לבני הנוער כי הוא שמח לראות שמידי שנה מתרחב מספר התלמידים המשתתפים בפרויקט והדגיש את חשיבותו לבניית מערכת הערכים האישית של כל אחד ואחד מהם. "פגשתי חבורת תלמידים מדהימים שעברו תהליך עוצמתי ביחד עם בני המשפחות השכולות שאותן ליוו במהלך השנה האחרונה ובהנהגתו של מוטי ויגדרהויז המורה והמחנך" אמר אבן צור.

 לפני כשבועיים הוזמנו התלמידים להציג את הפרויקט בפני נשיא המדינה בבית הנשיא וביום ראשון הקרוב הם ייפגשו עם בני המשפחות השכולות אשר סיפור יקיהן הונצח בפרויקט. השנה תועדו סיפורי חייהם של תשעה חללים: אברי צ'יפסר, שמואל טולדנו, פנחס טולדנו, ארז שגיא, ניסים אלהרר, אלעד ריבן, טל ברדוגו, חיים שייקר, יצחק ז'אקי כהן , זכרם לברכה ובמפגש ביום ראשון הקרוב יוענקו להן אוגדני הזיכרון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות