fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"רואים את העשייה ומעריכים אותי, זה חשוב לי״

כבוד לקרית ים. אלכסנדר מילר (צילום: דובר צה"ל)

לפני כשבועיים התקיים טקס מצטיינים באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צה"ל. אחד ממצטייני ראש האגף, אלוף אהרון חליוה, הוא רס״ר אלכסנדר מילר, בן 36, מקרית ים.

מילר, נשוי ואב לשלושה ילדים, עלה לארץ לפני 20 שנה יחד עם אחותו ואמו, שנה לאחר שאביו עשה עלייה. הוא לקח חלק בפרויקט ״יעד״, שבו למד הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, סיים בה״ד 20 ושובץ במחנה שמשון, האמון על מוכנות היחידות בפיקוד צפון בשגרה ובחירום באמצעות מתן מענה אחזקתי לאמצעי הלחימה של הכוחות בשטח.

כבוד לקרית ים. אלכסנדר מילר (צילום: דובר צה"ל)
כבוד לקרית ים. אלכסנדר מילר (צילום: דובר צה"ל)

מילר החליט לחתום קבע והמשיך את שירותו בחטיבת המילואים של שריון 205. כיום, בנוסף לתפקידו כמבקר בקרת אש ואלקטרואופטיקה הוא ממלא תפקיד של עוזר רמ״ד אחזקה, זאת לאחר המלצות רבות על עשייתו האיכותית. במסגרת התפקיד הוא יוצא לשטח יחד עם הצוות שעליו מפקד ובוחן את הכלים שברשות צה״ל. התחומים עליו אחראי הם מערכות בקרת אש של טנקים, טילים, כלי אלקטרואופטיקה של חי״ר כמו אמצעי ראיית לילה, לייזרים וכו׳, עמדות נשק נשלטות שנמצאים על נמרים, האמרים ועוד.

מילר, שהיה מצטיין ראש מטה פיקוד צפון, נבחר השנה להיות מצטיין ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה .״התקשר אליי מפקד אגד טכנולוגיה ואחזקה פיקודי ובישר לי באופן אישי על בחירתי כמצטיין. בהתחלה חשבתי שהייתי רק מועמד ואז הוא אמר לי שאני נבחרתי. מאוד שמחתי ומאוד הופתעתי, זה מרגש, זה אומר ששמו לב אליי, רואים את העשייה ומעריכים אותי, זה חשוב לי״.

ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור, בירך את רס"ר מילר ואמר לו, כי הוא מהווה השראה למתגייסים הטריים לצה"ל, תושבי העיר והסביבה, וכי השקעתו והצטיינותו היא מקור גאווה וכבוד לקרית ים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות