fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: סטודנטים מהטכניון ייקחו חלק בפרויקט התחדשות עירונית

סטודנטים לאדריכלות בקרית ים
סטודנטים לאדריכלות בסיור קרית ים (צילום באדיבות העירייה)

מאות סטודנטים לאדריכלות נוף, עיצוב עירוני ובינוי ערים מהטכניון, כבשו בשבועות האחרונים את רחובות קרית ים. הסטודנטים מתרוצצים ומראיינים את התושבים, כחלק מפרויקט הגמר שלהם להציע פתרונות לחידוש העיר. חברי הקבוצה, כולם תלמידי שנה ג' וד' בפקולטה לאדריכלות ובינוי ערים בטכניון, ובשיתוף החממה החברתית של הטכניון, התבקשו להציע פתרונות לחידוש עירוני בכלל וחידוש המגורים בפרט, בחמישה מוקדים בעיר.

לפרויקט גוון חברתי מובהק ומודעות שהאדריכלים לעתיד, ידרשו לתת פתרון לבינוי ולתשתיות עירוניות קיימות שנדרש לשפרם. הסטודנטים יצאו והקימו פינות התייעצות עם התושבים, במטרה לבנות יחד פרוגרמה ולהבין בשיחות אישיות ורגישות את צרכי התושבים מהשטח, ללמוד על הקשיים שעימם הם מתמודדים, כדוגמת נגישות בניין ללא מעלית לאוכלוסייה מזדקנת, מבנים ללא ממ"ד. מצד שני, על הסטודנטים להבין גם את האטרקטיביות של עיר בעלת קנה מידה אנושי, נגישות תחבורתית, חינוך מעולה וחוף ים.

את התוצאות יציגו הסטודנטים, לא רק בפני המורים והמרצים שלהם, אלא גם בפני פרנסי העיר ויתכן מאוד שחלק משיעורי הבית האלה יהפכו בעתיד הלא רחוק לפרויקט שיפוץ אמתי בשטח.

 

סטודנטים לאדריכלות בקרית ים
סטודנטים לאדריכלות בסיור קרית ים (צילום באדיבות העירייה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות