fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא כל הזמיר נוצץ הוא

מתן גלילוב מקרית ים, לא ממש מתחבר לברנז'ה הים תיכונית, מעדיף להתרחק מתוכניות ריאליטי ואם באלבום הראשון הוא יזכה לפחות למחצית ממיליוני הצפיות והפופולאריות שהוא מקבל ביוטיוב הוא עוד יכבוש את קיסריה
מתן גלילוב (צילום: שחר גל)
מתן גלילוב (צילום: שחר גל)

מתן גלילוב, רק בן 21, עשה ג'סטין ביבר: באמצעות היוטיוב והרשתות החברתיות, הוא צבר קהל מעריצים, ואפילו הישגים לא מבוטלים שהעניקו לו הכרה כזמיר בז'אנר הים תיכוני הכל כך פופולארי.

יש לו מיליוני צפיות בסינגלים שהוא משחרר ליוטיוב, ובינתיים הצעיר המוכשר הספיק לזכות במקום השני בתואר פריצת השנה במוזיקה המזרחית של ערוץ 24 ואתר מאקו.

בכל זאת, הוא לא מהזמירים היותר מוכרים. אולי ובעיקר משום שהוא משתדל להתרחק וכמה שיותר מהברנז'ה המוזיקלית בז'אנר, מה שהוא ואחרים מכנים "התעשייה". גם לא תתפסו אותו בתוכנית ריאליטי, מנסה לכבוש את לב ההמון המסמס או החמוש באפליקציות. להיפך יש לו לא מעט ביקורת כלפי הקונספט שכבש את לב הפריים טיים. הוא, שלא כמו בני דורו, מאמין בעבודה קשה, עם קצת עזרה מהאינטרנט, ממתין לאלבום הבכורה שישיק בעוד כשלושה שבועות ומאמין שעוד יכבוש את קיסריה.

לא סתם אחד
גלילוב נולד בקרית ים לאמא גאולה ואבא חנניה, בן בכור ואח לשתי אחיות צעירות ממנו, מעיין בת 18 ושלי בת 13. "הייתי ילד שפשוט אהב לשיר", הוא אומר, "גדלתי ברחוב ויצמן בשכונה ג' בעיר והייתי ילד מאוד שובב. עם זאת, תמיד שאפתי להצליח, רציתי להוכיח לכולם שייצא ממני משהו גדול, שאני לא סתם עוד אחד".

הוא אוהב מוזיקה מאז שהוא זוכר את עצמו, בבית הוא כל הזמן שר והקליט בשביל הכיף, בעיקר קריוקי למשפחה ולחברים, אבל לא יותר מזה. למד בבתי הספר היסודיים אמירים ואלמוגים בעיר. "הייתי תלמיד חכם אבל עם קוצים בטוסיק", הוא מספר. בתיכון המשיך לרבין, אבל אחר כך עבר לבית הספר צור ים של חיל הים. את לימודיו התיכוניים סיים בסופו של דבר בתיכון תל אביב. רק אחרי שהתגייס לצבא התחיל לעסוק ברצינות במוזיקה. "שמעתי על המעבד שלומי יפרח, שעובד עם זמרים צעירים. הוצאתי שיר ראשון שחבר שלי, בן אל, כתב והלחין לי", מספר גלילוב, "שחררתי את השיר ליוטיוב ופתאום היה בום. פתאום התחברו אלי אנשים והשיר הגיע לחצי מיליון צפיות ברשת, לא הבנתי איך זה קרה. הוצאתי שיר בשביל הכיף והקהל כבר חיכה לשיר הבא, לך תגיד להם לא. הלכתי ליפרח ועשיתי דואט שהצליח מאוד עם הזמר אלי קפקא, לשיר שכתבתי והלחנתי עם רונן רפאלוב והשיר הזה עשה כפול רעש ברשת".

סיפור המלא יתפרסם מחר (11.10) בעיתון "הד הקריות"

מתן גלילוב (צילום: שחר גל)
מתן גלילוב (צילום: שחר גל)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות