fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה ג': מתקשים לתפקד מחוץ לבית

מ.ס. הפועל קרית ים מזגזגת, משחקת מצוין בבית ופחות טוב בחוץ. בשישי שעבר נוצחה הקבוצה 3:1 בטירת הכרמל. השחקן הוותיק אורן פלאש מרוצה מאוד וטוען כי נבנית כאן קבוצה לתפארת
"נבנית כאן קבוצה לתפארת". אורן פלאש צילומים: איסר רביץ
"נבנית כאן קבוצה לתפארת". אורן פלאש צילומים: איסר רביץ
"נבנית כאן קבוצה לתפארת". אורן פלאש צילומים: איסר רביץ
"נבנית כאן קבוצה לתפארת". אורן פלאש צילומים: איסר רביץ

אחרי ניצחון ביתי מוחץ 0:6 על הפועל בני ג'סר אל זרקה יצאה מ.ס. הפועל קרית ים, בשישי שעבר, למשחק חוץ נגד מכבי טירת הכרמל ונוצחה בתוצאה 3:1. מסתבר כי חניכיו של ערן כנפו מתקשים להציג במשחקי החוץ את היכולת שהם מפגינים במשחקי הבית. הנתונים הסטטיסטיים מצביעים בברור על ההבדלים בין משחקי הבית של הקבוצה למשחקי החוץ. קרית ים שיחקה מתחילת העונה שלושה משחקי בית, בהם ניצחה בשני משחקים וסיימה בתיקו עם המועמדת העיקרית לעלייה לליגה ב' – מ.ס. רובי שפירא חיפה. משמע 7 נקודת מ-9, והפרש שערים משכנע 2:10.

לעומת זאת בשלושה משחקי חוץ נוצחה הקבוצה פעמיים ומשחק אחד סיימה בניצחון, משמע 3 נקודות מ-9, והפרש שערים 5:4. במשחק האחרון הייתה סיבה ליכולת החלשה שהפגינה הקבוצה, משטח הדשא בטירת הכרמל נמצא במצב רע במיוחד ולא מאפשר כלל לפתח משחק כדורגל.

חלוץ הקבוצה אורן פלאש מסביר: "זה לא תרוץ, אבל המגרש בטירת הכרמל לא מתאים למשחק כדורגל. אי אפשר לשחק במגרש הזה וכל מה שקורה במשחק מקרי לחלוטין. השערים מובקעים בגלל טעויות של שחקנים, ולא בזכות מהלכי כדורגל, כי אי אפשר לחבר שתי מסירות".

זה נכון אורן, אבל מסתבר כי הקבוצה מתפקדת אחרת לגמרי בחוץ לעומת המגרש הביתי בקרית ים. "אתה צודק, אבל צריך לזכור שמדובר בקבוצה חדשה שהוקמה רק בקיץ, יש הרבה שחקנים צעירים וזה שכר הלימוד שאנחנו משלמים, לא נורא, גם אם לא נעלה העונה נתקן את מה שצריך, נעשה שינויים ואין לי ספק שתהיה קבוצה מצוינת שתרוץ למעלה".

פלאש הצטרף לקרית ים במהלך הקיץ. החלוץ, ששיחק למעשה בכל הליגות בארץ גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה וכיכב בחוליה הקדמית, הוא היה מלך השערים של קבוצת הנוער בהדרכתו של המאמן המיתולוגי לאון אברהם. בהמשך שיחק בקבוצות רבות.

הראיון המלא ביום שישי במדור הספורט של "הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות