fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: 10 שנים אלופת ישראל

ניקול טרוסמן הוכתרה בשבוע שעבר בתואר אלופת ישראל לנשים בטניס שולחן בפעם השלישית, בנוסף היא זכתה בתואר אלופת ישראל לנערות והשלימה תואר עשירי ברציפות מילדות, דרך קדטיות ועד נערות. גם חני פלדמן (בנות גיל 15) ועידן טרוסמן (בנים גיל 9) מאליצור קרית אתא הוכתרו כאלופי ישראל
ניקול טרוסמן
תתחרה בליגת הגברים. ניקול טרוסמן ( צילום: נחום סגל)

מה לא נאמר על ספורטאית העל ניקול טרוסמן? הנערה בת ה~17 וחצי מקרית מוצקין שהחלה לשחק טניס שולחן באליצור קרית אתא בהדרכת אביה, המאמן סרגיי טרוסמן, סגרה בשבוע שעבר אליפות ישראל עשירית ברציפות. עור לפני שמלאו לה 8 שנים התייצבה ניקול לאליפות הראשונה בחייה במדי אליצור קרית אתא, היא השתתפה בתחרות לילדות ולא הותירה שום סיכוי ליריבותיה. מאז זכתה ניקול בכל התחרויות לילדות, קדטיות ונערות ובכולן הוכתרה כאלופת הארץ. במקביל השתתפה ניקול בארבע השנים האחרונות באליפות ישראל לנשים וזכתה שלוש פעמים בתואר אלופת ישראל. למעשה ניקול קבעה שיא מיוחד כשזכתה בגיל 14 באליפות הארץ לנשים.

אליפות ישראל ה-60 נערכה בשבועיים הקודמים בהיכל גושן בקרית מוצקין. האליפות חולקה לשתיים בתאריכים 9- 10 נערכה אליפות הילדים והקדטים ושבוע מאוחר יותר- 16- 17 התקיימה אליפות ישראל לנוער ובוגרים. באליפות לנשים התמודדה ניקול מול ארבע יריבות ובכולם ניצחה ללא קושי 0:3. גם באליפות הנערות, בהן שיחקה מול חמש יריבות, היא לא נתקלה בקשיים מיוחדים והפסידה רק מערכה אחת בשלב חצי הגמר בו ניצחה 1:3. בכל היתר סיימה בתוצאה חלקה 0:3. בנוסף השתתפה ניקול באליפות זוגות מעורבים לבוגרים ושיתפה פעולה עם, חברה לאגודה, רון דוידוביץ' מהפועל נצרת עילית.

כזכור ניקול עברה בתחילת העונה לנצרת עילית כדי לשחק בליגת הגברים מול טובי השחקנים בארץ, כדי לשפר את רמה שלה. ניקול ורון ניצחו בכל המשחקים בצורה חלקה והוכתרו כאלופי ישראל בזוגות מעורבים. ניקול יוצאת היום לאליפות העולם ביפן היום (שישי) אמורה ניקול לצאת ביחד עם נבחרת ישראל, נשים וגברים, לאליפות העולם שתתקיים בטוקיו – יפן. האליפות תחל ביום שני הקרוב ותסתיים בתאריך 5.5 ובמהלכה ניקול, שמסיימת כיתה י"ב, תפסיד מספר מבחני בגרות. יש להניח שהיא תשלים אותם בעתיד.

ניקול טרוסמן
שיא מיוחד בגיל 14. ניקול טרוסמן ( צילום: נחום סגל)

פרט להצלחות הגדולות של ניקול מועדון אליצור קרית אתא רשם מספר הישגים גדולים. חני פלדמן זכתה בתואר אלופת ישראל לבנות עד גיל 15, זו השנה השנייה ברציפות. חני פגשה בדרך חמש יריבות וניצחה בקלות בכל המשחקים. בנוסף היא זכתה גם בתואר סגנית אלופת ישראל בזוגות ביחד עם איריס קורנפלד מאשדוד ובתואר סגנית אלופת ישראל בזוגות מעורבים, אחרי ששיתפה פעולה עם אדיר דניאל מהפועל קרית אונו. ואולם מאמנה סרגיי טרוסמן טוען כי ההישג הגדול ביותר שלה היה בתחרות לנשים, בהן הצליחה חני להתברג במקום השלישי, למרות גילה הצעיר. רק שחקנית אחת בעבר הצליחה להגיע להישג גדול יותר והיא שיא ניקול טרוסמן. חני גברה בשלב שמינית הגמר על קטיה חטמוב מרחובות, שחקנית עבר מצטיינת בנבחרת הנשים וברבע הגמר הדיחה את כרמית דור, חניכת פנימיית המחוננים במכון וינגייט. היא הפסידה בחצי הגמר לנלי שוייפר מכרמיאל. סרגיי טוען כי חני היא שחקנית מוכשרת מאוד שהתקדמה בשנתיים האחרונות בצורה מרשימה.

את ההישג המרשים של מועדון אליצור קרית אתא בכלל, ומשפחת טרוסמן בעיקר, השלים עידן טרוסמן, שזכה בתואר אלוף ישראל לילדים עד גיל 9. עידן התמודד מול חמישה יריבים והרשים בביצועיו, כשהוא גובר על כולם על האפס. בנוסף השתתפו באליפות עוד ארבעה שחקנים ממועדון אליצור קרית אתא: רונן סמוטריצקי הפסיד ברבע הגמר בתחרות לבנים גילאי 13, אך התנחם בעלייה לגמר בזוגות ביחד עם עידו אטקין מגבעתיים. השניים נוצחו בגמר על ידי זוג מלוד. דניאל בסקין הגיע לשמונה הגדולים בגיל 11 ונוצח ברבע הגמר, ולדניאל גורליק היה חסר ניצחון אחד כדי להיכנס לפלייאוף של 16 הראשונים בגיל זה. גם יובל ציפור החמיץ את הכניסה לפלייאוף של 16 הטובים ביותר בגילאי 13, לאחר שנוצח במשחק המכריע לעלייה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות