fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התלמידים סיירו בעיריית קרית ים

תלמידי עלומים וראש העירייה. צילום: דוברות העירייה
תלמידי עלומים וראש העירייה. צילום: דוברות העירייה

תלמידי כתות ד' בבית הספר עלומים בקריית ים כבשו השבוע את מסדרונות עריית קריית ים במסגרת שיעור הסיכום בנושא "העיר שלי".

במהלך החודשים האחרונים למדו התלמידים   במסגרת שיעורי מולדת , על העיר קרית ים בראי העבר, ההווה והעתיד. הלימודים כללו מחקר על תפקידי הרשות המקומית, בעלי התפקידים השונים והשפעתם על העיר ובהם תפקיד  ראש העירייה. במסגרת סיור הסיכום שערכו בעיריה הם פגשו בעלי תפקידים שונים בהם דובר העירייה שהרצה בפניהם בנושא משמועויותיו של הקשר והתקשורת בין הקהילה לרשות.

תלמידי עלומים וראש העירייה. צילום: דוברות העירייה
תלמידי עלומים וראש העירייה. צילום: דוברות העירייה

בהמשך פגשו התלמידים את ראש העירייה, דוד אבן צור, ממנו שמעו על התוכניות הנרחבות לפיתוח העיר בשנים הקרובות ובעיקר על ההשקעות הצפויות בתחום החינוך. "בכל יום שבו אני פוגש תלמידים ורואה את הרצינות שבה הם מתייחסים ללימודים וכמה הם משקיעים זה יום שממלא אותי בסיפוק ואנרגיות חדשות" אמר להם אבן צור שזכה למחיאות כפיים של התלמידים.

בתום המפגש חילק אבן צור לכל אחד מהתלמידים חפיסת שוקלד מיוחדת עליה צילום של מבנה בית הספר המשופץ שלהם. את סיומו של פרק לימוד הנושא יציינו תלמידי השכבה בהדרכת סיור  לתלמידי כיתות ב׳ של בית הספר  ברחבי העיר וזאת על פי תחנות שבחרו, חקרו ולמדו במהלך השנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות