fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחירות 2015: אלי כהן ינהל את מטה הבחירות של ח"כ אראל מרגלית בקריות

לדברי כהן, המכהן כסגן ראש עיריית קרית ים, בעל ניסיון מוניציפלי ופוליטי רב, ח"כ מרגלית מביא עמו אג'נדה כלכלית ראויה, המגובה במעשים ולא רק בדיבורים
אלי כהן (צילום: שאול בכר)
אלי כהן (צילום: שאול בכר)
אלי כהן (צילום: שאול בכר)
אלי כהן (צילום: שאול בכר)

סגן ראש עיריית קרית ים אלי כה מונה לתפקיד מנהל הבחירות של ח"כ אראל מרגלית (עבודה) בקריות. לכהן, השייך למפלגת העבודה מגיל צעיר וכיהן כיו"ר המשמרת הצעירה של מחוז חיפה במפלגת העבודה, ניסיון פוליטי רב וכיום הוא יו"ר סיעת מפלגת העבודה בקרית ים.

ברמה המוניציפלית הוא מכהן כחבר מועצת העיר, זו הקדנציה השנייה. בקדנציה הראשונה שלו במועצת העיר, שימש כאופוזיציה לראש העיר דאז שמואל סיסו, אולם בקדנציה הנוכחית הוא בקואליציה ולפני מספר חודשים מונה על ידי ראש העירייה דוד אבן צור לכהן כסגן ראש העיר, בעקבות הסכם קואליציוני בין סיעתו של כהן "משנים כיוון", לבין סיעתו של אבן צור. כסגן ראש העיר אמור כהן להיות אמון על פרויקטים עירוניים גדולים, ביניהם הקמת היכל התרבות בעיר, הקמת פארק המים אגדות ים, פיתוח חוף הים, שינוי התב"ע של העיר ועוד.

"אראל מרגלית מביא איתו אג'נדה כלכלית, לא רק בדיבורים, אלא גם במעשים", אמר כהן השבוע. "מרגלית יזם הייטק מצליח, הגיע למפלגת העבודה, לאחר שהוביל להקמתן של מעל ל-100 חברות שיצרו אלפי מקומות עבודה עםjvp קרן ירושלמית, שהיא אחת מהקרנות המובילות בעולם. אראל מביא איתו אג'נדה מאוד חדה וברורה, מה צריך לעשות על מנת לצאת מהמיתון הכלכלי ולהביא את הצמיחה לאזורים נוספים ברחבי המדינה בקדנציה האחרונה שלו הוביל מרגלית את מהפיכת העסקים הקטנים והבינוניים וסייע להם רבות בתקופת צוק איתן וכן קידם שורה של נושאים כלכליים שקשורים לכל אחד מאתנו, בראשם את המאבק להורדת יוקר המחייה, לצד פיתוח אזורי צמיחה בצפון ובדרום, כפי שכבר כיום קורה בקרית הסייבר בבאר שבע ומתגבש באזורים נוספים ברחבי הארץ.

כבוד הוא לי, לנהל את מטה הבחירות של מרגלית בצפון, מאחר ואני מזדהה עם העשייה הכלכלית והחברתית שלו. התמיכה במרגלית היא ביטוי של התמיכה ביצחק בוז'י הרצוג לראשות הממשלה".

ח"כ אראל מרגלית מסר בתגובה: "אני מודה לאלי כהן על שקיבל על עצמו את תפקיד מנהל הבחירות שלי בקריות. אני בקשר טוב עם אלי שידוע כאיש ביצוע בכל רמ"ח אבריו ומאז שמונה לסגן ראש העיר אנו פועלים יחדיו על מנת לקדם אג'נדות למען הקריות בנושאים של ספורט תיירות ותעסוקה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות