fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עידו קרן פיטר את ישראל צרפתי

הפסד שלישי בארבעה משחקים היה יותר מדי עבור הבעלים של 'מכבי עידו קרן חיפה' והוא החליט לפטר את המאמן. ביום שישי בשעה 14:50 משחק העונה של הקבוצה
יהיה משחק קשה. כדורגל חופים (צילום: BSWW)
יהיה משחק קשה. כדורגל חופים (צילום: BSWW)

רעידת אדמה בליגת כדורגל חופים המתקיימת באצטדיון סופר סטוק בחוף פולג, נתניה. הבעלים של 'מכבי עידו קרן חיפה', סוכן הביטוח עידו קרן, החליט לפטר את מאמן הקבוצה ישראל צרפתי, לאחר ההפסד האחרון של הקבוצה בשישי שעבר מול כפר סבא 4:3. היה זה הפסדה השלישי בארבעה משחקים והיום, במחזור האחרון של שלב הבתים, חייבת מכבי עידו קרן חיפה לנצח את הפועל חדרה כדי לעלות לרבע הגמר.

את מקומו של צרפתי ימלא עידו קרן בעצמו, בסיוע של עידו שטראוס. קרן: "החלטתי לזעזע את הקבוצה, לא הייתה שום ברירה. הפסד שלישי בשלושה משחקים זה כישלון גדול לקבוצה עם תקצי ב כל כך גדול, עם ארגון מוצלח, שכולל שמונה אנשי ניהול, כולם תושבי הקריות ועם קהל נפלא".

יהיה משחק קשה. כדורגל חופים (צילום: BSWW)
יהיה משחק קשה. כדורגל חופים (צילום: BSWW)

ביום שישי יתקיים משחק העונה בחוף פולג "הקבוצה לא התחברה והמאמן שהוא המאמן המעוטר ביותר בכדורגל חופים, עם שלוש אליפויות נכשל. שלושה הפסדים בארבעה משחקים בבית שנחשב פחות קשה, אומרים הכל.

"מכיוון שהמאמן לא לקח אחריות, החלטתי לעשות את זה במקומו. זה לא מגיע לקהל שלנו. יש לנו אוהדים נפלאים שמגיעים מכל קצות הארץ. ארגנתי הסעות לאוהדים שמגיעים מדימונה, טבריה, אשדוד ועוד. במשחק מול תל אביב היו כאלף אוהדים שלנו, כמות אדירה שאין למחצית מקבוצות ליגת העל. אני מצפה לראות את כולם היום במשחק הכי חשוב שלנו נגד הפועל חדרה שיחל בשעה 14:50.

"זה יהיה משחק קשה מאוד, מול קבוצה שאומנם הבטיחה את העלייה לשלב הבא, אבל היא תרצה מאוד לנצח כדי לא לפגוש בשלב הבא את בני יהודה החזקה, וחוץ מזה יש להם חשבון פתוח איתנו, כי בשנה שעברה אנחנו מנענו מהם לעלות לפלייאוף העליון. הם גם הצהירו על כך שהם יבואו לנקום בנו. עם זאת אני בטוח שעידו שטראוס ואני נעשה את מה שצריך כדי שהקבוצה תנצח ותעלה לרבע הגמר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות