fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סופי נקש: פנינה חיפאית

תושבת קרית חיים, נשואה ואם לשניים, בעלת תואר אקדמי, עובדת בקופת חולים כללית
סופי נקש (אפרת פראנק)
סופי נקש (צילום: אפרת פראנק)
סופי נקש (אפרת פראנק)
סופי נקש (אפרת פראנק)

מתמודדת למועצת העיר חיפה כנציגת קרית חיים

מי אני: סופי נקש, תושבת קרית חיים, נשואה ואם לשניים, בעלת תואר אקדמי, עובדת בקופת חולים כללית, נציגת קרית חיים ברשימתו של ראש עיריית חיפה יונה יהב. החלה את הפעילות הציבורית כדי ליצור מקום טוב יותר לבנותיה, אך מהר מאוד גילתה שאכפת לה מדברים נוספים שמפריעים לתושבי הקריה. "מצאתי את עצמי רצה על דברים שמפריעים לתושבים מול מלא גורמים בעירייה ומול ראש העיר, גיליתי שממש אכפת לי. המקום הריאלי שקיבלתי ברשימתו של ראש העיר, מראה כמה יהב מחשיב את קרית חיים ורואה אותה בדיוק כמו שהוא רואה כל שכונה בחיפה, אחרת הוא לא היה נותן לי מקום כה ריאלי ברשימה, זה מראה על שינוי בראיה של חיפה את קרית חיים. אני מאמינה שאני מביאה משהו חדש ונקי ואני מקווה שאנשים יבינו את זה ויתנו את הקול שלהם לסיעה של יהב, כי אם יהיה נציג בסיעה החזקה שלו, אפשר יהיה להביא את הקריה למקומות מדהימים. יש פה תושבים איכותיים ואפשר רק להתקדם ולהביא את הקריה למקומות טובים יותר, כמובן עם יהב שרואה בנו את המשאב הזה".

מה אני מציעה: "ביוזמתי, יימשך המאבק חסר הפשרות לסילוק מכל האמוניה. אזום הקמת פארק עתידי ושכונת מגורים אטרקטיבית במקום חוות המכלים. הקצאת משאבים כספיים בתרבות ובחינוך. תגבור תקציבי גדול לטובת שעות לימוד בתיכון. תקצוב להקת תיכון קרית חיים. השקעה בחזות פני הקריה וניקיונה. ראש העירייה יונה יהב הוכיח במעשים כי הוא מאמין שקרית חיים היא פנינה חיפאית ולכן הוא השקיע בה מיליוני שקלים בקדנציה האחרונה, ובתוכנית שלו להשקיע עוד מילוני שקלים בקדנציה הבאה, כדי לפעול בנחישות לשדרוג ושיפור איכות החיים בקריה".

למה אני: "מתוך רצון להשפיע, לשפר ולשדרג, זה מספר שנים שאני פועלת בהתנדבות ובעשייה חברתית למען ועבור הקהילה בה אני חיה, בתחומי החינוך והתרבות, שיפור איכות החיים והסביבה, שדרוג חזות פני הקריה, ניקיונה וטיפול אישי יום יומי בפניות התושבים, לפתרון סוגיות שונות מול עיריית חיפה. אחרי מספר שנים של עשייה למען קרית חיים ותושביה, החלטתי להשתלב בעשייה העירונית ולהצטרף לרשימה של יונה יהב למועצת העיר, כנציגת קרית חיים. אני לא פוליטיקאית ולא עסקנית, אני תושבת קרית חיים, הרואה לנגד עיניה את טובת הקריה ומבקשת לקדם את האינטרסים של תושביה בראייה עירונית ולפעול במרץ לשיפור איכות חייהם. כבר בתחילת פעילותי ההתנדבותית בקהילה, הבנתי שרק באמצעות שיתוף פעולה הדוק ורציף עם הגורמים בעיריית חיפה בכלל, ועם יהב בפרט, ניתן להזיז, למנף ולקדם נושאים חיוניים בחיי היום יום, כאן אצלנו בקרית חיים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות