fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יהודה לוי מבלה בקריות

אכן, האליל יהודה לוי כבר לא מסתפק בתל אביב ומגיע לראות מה יש למועדונים בקריות להציע לו. וגם, מיקי שמו מטייל ויש בית קפה חדש באח"י אילת
אופיר אסף ויהודה לוי (צילום: עצמי)
אופיר אסף ויהודה לוי (צילום: עצמי)

* אולי כבר התרגלתם שמדי שבוע אנחנו מציגים במדור יהפיות בהפקת אופנה נוטפת סטייל, אבל אושרי וייצמן הגדילה לעשות והתחפשה לסוג של קליאופטרה. אולי היא כבר רואה את חג הפורים בפתח. וייצמן, בת 28 מקריית חיים, השתתפה בהפקת אופנה משובחת שהפיק הצלם יוסי גנון. ההפקה התקיימה באחוזת מליבו במושב עין יעקב, השייכת לשני אלון המוכרת לנו מתוכנית הטלויזיה המירוץ למיליון. על עיצוב האופנה והסטיילינג הופקדה ספיר טרוצקי, איפרה נטלי בן חמו ומושיקו חלפון הופקד על עיצוב השיער.

קליאופטרה. אושרי וייצמן (צילום: יוסי גנון)
קליאופטרה. אושרי וייצמן (צילום: יוסי גנון)

* בשקט בשקט נפתח על ציר רחוב אח"י אילת, שהוא הדבר הכי קרוב שיש לנו כאן לתל אביב,  סניף קשת קפה רוטשילד, של אסי רוטשילד. רוטשילד, שמחזיק בסניף דומה נוסף בהרצליה, נתפס השבוע נתפס רוטשילד במצב רוח מרומם, בעיקר עקב מחמאות שקיבל מהבליינים שפקדו את בית הקפה החדש ונהנו. המדור מאחל לו בהצלחה. מיקום טוב כבר יש לו, וזה חשוב.

* אנחנו אוהבים שבאים לכן סלבס מתל אביב. מסתבר שהשחקן יהודה לוי (איש חשוב מאד) הבטיח להגיע לליין חמישי של אופיר אסף במועדון הסטייג' החדש, שנפתח מול אולמי נוביה באזור התעשייה של קריית חיים. אז לוי  הבטיח וקיים. השבוע, בזמן שבמקום התקיימה מסיבת יום הולדת לזהבית לוי, הוא אכן הגיע, וישב והסתודד עם אסף בפינה נחשקת במועדון. המדור היה רוצה להיות זבוב על כוס הויסקי, רק כדי לדעת על מה שוחחו.

אופיר אסף ויהודה לוי (צילום: עצמי)
אופיר אסף ויהודה לוי (צילום: עצמי)

*  בזמן שאנחנו כבר מתקשים לנבא איזה מזג אוויר יחכה לנו היום, ומנסים להעביר את החורף השגרתי, מטייל הקונדיטור מיקי שמו באיטליה,  ולא, הוא לא מטייל להנאתו, אלא משלב גם ביזנס. שמו נסע להשתתף בתערוכה השנתית הגדולה ביותר של עולם העוגות והקונדיטוריה. מעבר לטעימות המתוקות מדי יום, שמו מבטיח לחזור עם רעיונות וטעמים חדשים.

מטייל ולומד. מיקי שמו (צילום: דרור כץ)
מטייל ולומד. מיקי שמו (צילום: דרור כץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות