fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גיא גודס יתארח במועדון הפועל קרית חיים

שחקן העבר הנפלא, שגדל בקרית חיים, כיכב בהפועל חיפה, ומשמש היום בתפקיד עוזר מאמן מכבי תל אביב חוזר הביתה לביקור
מנהל הפועל קרית חיים. צביקה הורוביץ' (צילום: שלומי אוחנה)
מנהל הפועל קרית חיים. צביקה הורוביץ' (צילום: שלומי אוחנה)

מחלקת הנוער של הפועל קריית חיים חידשה השבוע את אימוניה באולם חטיבת הביניים דגן בקריית חיים. הצוות המקצועי של המועדון כולל את המנהל המקצועי החדש של האגודה, צביקה הורוביץ, וצוות המאמנים: יוסי ולור, שי ברקוביץ' והמאמן הותיק חיים תור, שיאמן במקביל גם בהפועל חיפה.

גיא גודס
חוויה מרגשת צפויה לילדי הפועל קרית חיים. גיא גודס (צילום: נחום סגל)

לחיים תור זוהי סגירת מעגל, בצעירותו שיחק תור כרכז בהפועל קריית חיים המיתולוגית, ששיחקה בליגה הלאומית. בימים הקרובים ייפגשו קברניט הקבוצה עם קברניט מחלקת הנוער של הפועל חיפה בכדורגל (המתאמנים ומשחקים באיצטדיון קריית חיים) כדי לסכם על שיתוף פעולה בין שתי המחלקות הותיקות.

בימים הקרובים יוזמן להתארח בקרב המחלקות עוזר מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, שחקן העבר הנפלא של הפועל חיפה, תושב קרית חיים לשעבר. קבוצת נערים לאומית בהדרכתו של יוסי מאור קיבלה השבוע תרומה _ סט תלבושות חדש מחברת הספורט האמריקנית AND1, ביוזמת נציגה בישראל, אבי שפר, שהוא גם בנו של מאמן נבחרת ישראל בכדורגל לשעבר עמנואל שפר.

בסוף חודש אוגוסט יתארחו ילדי ונערי הפועל קריית חיים בהיכל נוקיה בתל אביב במשחקה של נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה נגד נבחרת סרביה. הנסיעה והכרטיסים למשחק ימומנו על ידי הנהלת המועדון כהוקרה לילדי המחלקה. עם פתיחת האימונים ישולבו מאמן אתלטיקה ומאמן כושר מקצועיים שיתגברו את הצוות המקצועי של מחלקת הנוער של הפועל קריית חיים.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות