fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלי רחמים: בן 14 הותקף בחצר בית הספר עד אובדן הכרה

הנערים התוקפים נחקרו והושעו מבית הספר. "סיפרו לי שאחרי שאיבדתי את ההכרה הם המשיכו לדפוק את הראש שלי ברצפה", סיפר התלמיד שהותקף. האב: "לא ברור לי איך אף אחד מצוות המורים לא היה בחצר כדי למנוע את האלימות". מנהל בית הספר: "הגבנו בעוצמה רבה, ולא רק מבחינת הענישה אלא גם בטיפול מסביב"
תיכון קרית חיים
חטיבת ביניים דגן (צילום: הילה מלמד)

תלמיד כיתה ח' בחטיבת ביניים בקרית חיים הותקף באכזריות על ידי שני תלמידים, שהיכו אותו עד שנחבל בראשו ואיבד את הכרתו. התלמיד שהוכה בחצר בית הספר נלקח לבית החולים, אושפז עם חשש לשטף דם במוח ולאחר יומיים חזר לבית הספר. התלמידים המכים הושעו לשלושה ימים מבית הספר. המקרה החמור אירע ביום שני שעבר, בחצר המרכזית של חטיבת הביניים, במהלך ההפסקה הגדולה של יום הלימודים.

תיכון קרית חיים
חטיבת הביניים דגן בקרית חיים (צילום: הילה מלמד)

"ניגש אלי נער הלומד בכיתה ט' ושאל אותי איך קוראים לאח שלי. לא רציתי לענות, כי זה אח שלי ולא רציתי להגיד. הלכתי ממנו והוא קילל אותי וצעק לי: 'תחזור לפה'", סיפר השבוע הנער שהותקף. "הוא הלך לכיוון הקפטריה של בית הספר וחזר עם עוד שני חברים שלו.

אמרתי לו שאם הוא רוצה לריב איתי, שיעשה את זה לבד. הוא התחיל לקלל אותי ואז התקרב אליי. הרחקתי אותו ממני עם היד. הוא אמר לי: 'מה אתה נוגע בי', תפס אותי בצוואר ודחף אותי לכיוון ספסל שהיה מאחורה. התיישבתי על הספסל בגלל שהוא דחף אותי ואז הוא תקף אותי במכות ואגרופים. בן דוד שלי שלומד איתי בשכבה הגיע והפריד בינינו".

אבל זה לא הספיק לנער התוקף. הוא הצליח להשתחרר מהנער שהפריד וחזר לתקוף. "הוא קפץ עלי במכות ואגרופים לבטן ושנינו נפלנו על הדשא. אני זוכר שקמתי והתחלתי להחזיר לו, אבל חבר שלו התערב ודחף אותי לכיוון הקיר. חבר שלי רצה לקחת אותי משם והתחלנו ללכת לכיוון הכיתה. פתאום שמעתי שמישהו צעק 'תיזהר'. הסתובבתי וראיתי אותו רץ לכיוון שלי. הוא קפץ עלי, הפיל אותי על הרצפה וקיבלתי מכה בראש. סיפרו לי שאחרי שאיבדתי את ההכרה הם המשיכו לדפוק את הראש שלי ברצפה".

הוריו של הנער זועמים, בעיקר משום שהמקרה אירע בחצר בית הספר. "לא ברור לי איך אף אחד מצוות המורים לא היה בחצר כדי למנוע את האלימות, אני לא רוצה לחשוב מה יקרה ביום שאחד הנערים ישלוף סכין באמצע קטטה, בסוף יקרה אסון בבית הספר. חשוב לי לטפל במקרה עד הסוף כדי שזה לא יקרה", אמר השבוע אביו של הנער, "הילדים של היום אלימים הרבה יותר ממה שאנחנו היינו כשהיינו בגילם. היו הולכים מכות, אבל אף אחד לא הגיע לבית חולים אף פעם".

מנכ"ל תיכון קרית חיים דודי גושן מסר בתגובה: "אני מאשר שהמקרה קרה ואני מצר על כל מקרה אלימות שקורה בבית ספרינו. כמנהגנו בתיכון קרית חיים הגבנו בעוצמה רבה, ולא רק מבחינת הענישה אלא גם בטיפול מסביב לתלמידים התוקפים ולשכבה כולה".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "בעקבות האירוע נפתחה חקירה במחלק הנוער של תחנת זבולון. המעורבים נחקרו ושוחררו, כאשר מממצאי החקירה עולה כי רק אחד הקטינים יהיה במעקב של שירותי הרווחה".

 הסיפור המלא ועדותו של הנער יתפרסמו מחר (שישי) בעיתון "הד הקריות" 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות