fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אל תצאו בחוץ

תושבי אח"י אילת והרחובות הסמוכים יכולים להירגע: העירייה ביטלה את אירועי צובחוץ. בשנה שעברה מימנה העירייה בתי מלון לכמה מהתושבים
אח"י אילת בקרית חיים
רחוב אח"י אילת בקרית חיים (צילום: נחום סגל)

אחרי שנתיים שעיריית חיפה קיימה את אירועי צובחוץ בקרית חיים, השנה יחזרו אירועי יום העצמאות לגן בית העם בקריה. במשך שנתיים הגיעו אלפי אנשים לציר אח"י אילת בקרית חיים ונהנו משלל הופעות, כשבמרכז הציר הוקמה במה ענקית שאירחה את מיטב מאמני ישראל. לצד אירועי הרחוב, נשמעו לפני ואחרי האירועים, קולם של תושבי קרית חיים, המתגוררים בסמוך לציר אח"י אילת, שבעקבות האירועים בחוץ נגרמו להם ולרכושם נזקים, על ידי החוגגים, שהגיעו גם מהערים הסמוכות.

בשנה שעברה, לפני יום העצמאות, הועברה מחאה לעיריית חיפה, שהחליטה בתגובה להיפגש עם התושבים המתלוננים ולהיענות לבקשות השונות. מספר תושבים, הסובלים ממחלת לב, קיבלו את ההזדמנות לשהות בערב יום העצמאות בבית מלון על חשבון העירייה.

אח"י אילת בקרית חיים
יישאר שומם. רחוב אח"י אילת (צילום: נחום סגל)

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "זו השנה העשירית ברציפות בה מחזירה עיריית חיפה, את במות השמחה לשכונות העיר במטרה לשתף את כל תושבי העיר בחגיגות העצמאות. השנה יינתן מקום נרחב יותר לאמנים מקומיים ולצד שמות מוכרים. השנה נענתה העירייה לבקשות רבות שהופנו אליה בנושא מופע הזיקוקים והחליטה להרחיב את המופע ולקיימו בדומה למופעי הענק המתקיימים בערי החוף בצרפת. מופע הזיקוקים המורחב יחל בשעה 21:30 וישוגר לראשונה מנמל חיפה על מנת שניתן יהיה לצפות בו מכל קו הרכס. העירייה מזמינה את התושבים לצפות במופע מחמש נקודות תצפית מרכזיות בהן ילוו הזיקוקים בפסקול מוזיקאלי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות