fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

25 שנה וכלום לא השתנה

ניקול וורונקוב ועינב כץ הן מתעמלות מצטיינות מאגודת מכבי ג'ים קרית ביאליק. שתיהן שייכות לסגל נבחרת הנערות של ישראל. כבוד גדול, אבל התענוג הזה עולה להוריהן אלפי שקלים בחודש, בגלל נסיעות יומיות לחולון
7 שנים של חברות טובה. צילום: אדריאן הרבשטיין

ביום שבו הודיע ראש הממשלה, ביבי נתניהו, שהוא שובר את הכלים ושלח את המדינה להרפתקה נוספת של בחירות, נפגשתי עם ניקול ועינב באולם בקרית ביאליק. שתי ילדות מקסימות, יפות, חכמות ונבונות והן בסך הכול בנות 14. יודעות להעריך מאוד את ההשקעה של ההורים שלהן בפעילות שלהן בענף ההתעמלות האומנותית.

"כדור עולה 480 שקלים, חישוק 180, חבל 300, אלות 300, סרט פלוס מקל לסרט 400. יש בלאי וצריך מדי פעם להחליף.  בנוסף בגד גוף עולה 1500 שקלים. יש לכל אחת מאיתנו 4-5 בגדי גוף. בנוסף יש לנו נעלי התעמלות מיוחדות, כל זוג נעליים עולה 150 שקלים, כל חודש חודשיים צריך להחליף נעליים". ועדיין לא דיברנו על נסיעות.

המאמנת הראשית אנג'לה פלדמן: "בשבילי, כמאמנת הראשית במועדון, זו גאווה גדולה שיש לנו שתי מתעמלות על כמו ניקול ועינב ומאמנות ברמה בינלאומית".

הסיפור המלא מחר ב"הד הקריות"

7 שנים של חברות טובה. צילום: אדריאן הרבשטיין

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות