fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: טיילת הפוארה תורחב עד בית הספר אורט

הטיילת תורחב עד שכונת ביאליק דרום. בשלב א' הושקעו 3.6 מיליון שקלים.
הדמיית טיילת הפוארה
השקעה של 11 מיליון שקלים. הדמיית טיילת הפוארה (רשות נחל הקישון )
הדמיית טיילת הפוארה
השקעה של 11 מיליון שקלים. הדמיית טיילת הפוארה (רשות נחל הקישון )

טיילת הגדורה, שביל רוכבי האופניים והולכי הרגל שלאורך נחל הגדורה (הפוארה) תוארך ותיסלל עד לבית הספר התיכון "אורט" בשכונת ביאליק דרום, כך הודיע היום (חמישי) ראש העירייה, אלי דוקורסקי. בשלב ב' תשתתף גם המועצה האזורית זבולון שחלק מהטיילת עובר בתחומה המוניציפלי.
לאחרונה נפתח שלב א' של הטיילת, מידי יום, לאורך כל היום, נצפים אלפי תושבים מקריית ביאליק ומחוצה לה, צועדים בטיילת החדשה המשתרעת על 1.2 ק"מ. הטיילת משתרעת בין רחוב רבין (אזור הקריון) לבין רחוב אשל בשכונת סביניה. מסלול הטיילת מואר ומאפשר הליכה ורכיבה גם בשעות הלילה. בהקמת שלב א' הושקעו 3.6 מיליון שקלים במימון משותף של עיריית קרית ביאליק, רשות נחל קישון, קק"ל, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ומשרד התיירות.

מעל רחוב העמקים בשכונת ביאליק דרום, שהנו קטע דרך רחב וסואן, יוקם גשר הולכי רגל ורוכבי אופניים שיהיה חלק מטיילת הגדורה. הגשר ייבנה במסגרת מכרז המטרונית לסלילת מסלולה בין קרית ביאליק לקריית אתא. עלות הקמת הגשר הנה כשבעה מיליון שקלים, שימומנו במלואם על ידי המדינה. על הקמת הגשר נחתם באחרונה הסכם בין עיריית קריית ביאליק ומשרדי האוצר והתחבורה.

דוקורסקי: "הקמת הגשר תבטיח כי טיילת הגדורה תהיה מסלול בטוח להולכי רגל ורוכבי אופניים. דוקורסקי הוסיף, כי הכוונה היא כי בשנת 2014 יחלו עבודות שלב ב' של הטיילת וניהול הפרויקט יופקד בידי קק"ל.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות