fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: התושבים מתפרעים בבריכת הדגים האקולוגית

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי פנה לתושבים בבקשה שלא יאכילו את הדגים שבבריכה העירונית , ובודאי שיפסיקו לרחוץ בה
התושבים נכנסים לבריכת הדגים בקרית ביאליק (צילום באדיבות העיריה)
התושבים נכנסים לבריכת הדגים בקרית ביאליק (צילום באדיבות העיריה)

כנראה שימי החום המהבילים הללו, גורמים לתושבי קרית ביאליק להיות יצירתיים ולבקש לעצמם התקררות והנאה בכל דרך קרובה ואפשרית . לאחרונה שם לב ראש העיר אלי דוקורסקי, למורת רוחו, כי התושבים מאכילים את הדגים בבריכה האקולוגית, וכמה מהם אף הגדילו לעשות ונכנסו למימיה . מיותר לציין כי הבריכה נועדה לייפוי העיר, וכי לא באחריותם או ברשותם של התושבים להאכיל את הדגים כאוות נפשם.

דוקורסקי פרסם בעמוד הפייסבוק שלו   קריאה לתושבים בנושא, ואף הקאה הוכחות מצולמות:"ככה לא מתנהגים!!! (סימני הקריאה נכתבו במקור) בריכת הדגים האקולוגית נועדה לרווחת התושבים והכניסה אליה אסורה. אסור גם להאכיל את הדגים, בקרוב נתחיל לקנוס תושבים שלא ישמרו על הכללים", כך לאזהרת דוקורסקי.

התושבים נכנסים לבריכת הדגים בקרית ביאליק (צילום באדיבות העיריה)
התושבים נכנסים לבריכת הדגים בקרית ביאליק (צילום באדיבות העיריה)

מהעיריה  אישרו את הדברים ונמסר עוד כי הבריכה האקולוגית הוקמה לפני שנה במאי 2014 יחד עם עבודות לשדרוג ושיפוץ נרחב בשדרות בן גוריון. בעת תכנונה של הטיילת בן גוריון הרעיון הראשוני של מזרקה פשוטה הוחלף בברכה אקולוגית כאשר בבסיס הרעיון עומד הקונספט שמים שקטים גורמים לאווירה שקטה ורגועה.

הברכה תוכננה על ידי המשרד "מילר & בלום אדריכלי נוף " בשיתוף מהנדס העיר נועם מסד. בבניית הברכה הושקעה מערכות סינון ואיטום מיוחדות, אשר פועלות אוטומטית בהתאם לצורך. המערכת אשר כוללת דגים וצמחי מים אמורה להתפתח עם הזמן ולהגיע לאיזון אקולוגי, בה כל פרט מזין את השני וניזון בעצמו. הדגים מנקים את קירות הבריכה וע"י כך מספקים דשן לצמחייה אשר מצידה מספקת  חמצן לדגים. הברכה זכתה לפופולריות רבה בקרב התושבים. הן הצעירים והן המבוגרים נהנים להתהלך לאורכה או לשבת בקרבתה ולצפות בדגים וצמחי מים מרהיבים.

"מחשבה מרובה הושקעה בהקמה ותכנון הבריכה וכל שנותר הוא לשמור עליה לאורך זמן", כך מתגובת העיריה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות