fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיעת הצעירים: סולקנו באלימות מהופעה של שחר חסון

מכירים את זה שיש בחירות? העירייה: הצעירים ניסו לעורר פרובוקציות
דנה נחמני
דנה נחמני (צילום: עצמי)
דנה נחמני
דנה נחמני (צילום: עצמי)

פעילי סיעת הצעירים בקרית ביאליק הותקפו בכניסה להופעה של שחר חסון בעיר. לטענתם, נאמר להם על ידי המאבטחים כי ניתנה להם הוראה מגבוה שלא להכניס אותם למופע. ביום חמישי שעבר התקיימה הופעת סטנד-אפ של שחר חסון בקרית ביאליק. להופעה הגיעו גם פעילי סיעת צעירי קרית ביאליק, שקנו מראש כרטיסים למופע.

"יצאנו לפעילות שטח כמו מדי יום וקנינו מבעוד מועד 20 כרטיסים למופע של שחר חסון, שהתקיים ברחוב דפנה בסמוך לאשכול פיס", סיפרה השבוע המועמדת למועצת העיר מטעם הרשימה, דנה נחמני. "הגענו למקום ולפני שנכנסנו, כינסנו את הצעירים וביקשנו מהם, אני וגל הדרי, להפוך את החולצות. הסברנו להם שאסורה פעילות פוליטית ושאנו מודעים לחוקים שאסורה כל פעילות פוליטית באירועים מסוג זה".

לדברי נחמני, הפעילים ניגשו אל מאחורי המבנה בו התקיימה ההופעה והפכו את החולצות. לדבריה, מדובר בחולצות שחורות, כך שגם לאחר שהפכו את החולצות, לא ניתן היה לראות שמדובר בחולצת עם תעמולה של הסיעה. "חיכינו שכל הקהל ייכנס ואז הגענו לכניסה הראשונה", סיפרה נחמני. "אחד הפעילים הצעירים, עוד לא בן 18, נעמד מול המאבטח וביקש להיכנס. המאבטח אמר לו שהוא קיבל הנחיה מגבוה שלא להכניס אותנו, הפעילים הצעירים".

לטענת נחמני, הצעירים לא הורשו להיכנס ואף הופעל נגדם כוח. "רק רצינו להיכנס למופע ולנקות את הראש. לכזו רמה של אלימות לא ציפינו", היא טוענת. לאחר התקרית, צלצלו הפעילים לתחנת המשטרה וביקשו להגיש תלונה, אולם בסופו של דבר חברת המועצה עו"ד הדס צור דיברה עם גורמים שונים בעירייה, שהורו למאבטחים להכניס את הפעילים למופע.

מעיריית קרית ביאליק נמסר בתגובה: "סיעת הצעירים רכשה מבעוד מועד 20 כרטיסים למופע של שחר חסון, ככל הנראה במטרה לחולל פרובוקציה ופעילות פוליטית אסורה. פעיליה הגיעו למרכז דני ז"ק לבושים בחולצות המפלגה ולאור הנחיית היועץ המשפטי לממשלה התבקשו פעיליה להפוך את החולצות או להחליפן בבגד אחר. חלק מהפעילים סירבו והחלו להתעמת עם פקחי העירייה. מדובר בפרובוקציה זולה וניצול לרעה של בני נוער. העירייה מגנה התנהגות זאת".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות