fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיירת הביטחון של קרית ביאליק לכדה שודד בנק בקריון

השודד הגיע לסניף בנק הפועלים בקריון בקרית ביאליק כשהוא מצויד בסכין ושדד באיומים 19 אלף שקלים.
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

סיירת הביטחון העירונית והשיטור המשולב של קרית ביאליק, לכדה אתמול (שני) בשעות הבוקר, שודד ששדד את סניף בנק הפועלים בקריון בקרית ביאליק כשברשותו 19 אלף שקל.

השודד הגיע לסניף הבנק בקריון כשהוא מצויד בסכין ושדד באיומים את הכסף. ניידת סיור הביטחון העירונית, אשר כללה שוטר מתחנת זבולון ופקח עירוני, היתה הראשונה להגיע למקום האירוע. לאחר שגבו עדות וקבלו את תיאורו של החשוד, יצאו לסיור בשטח.

במהלך הסיור זוהה השודד ולאחר מרדף קצר נלכד באזור הספורטיון בקריה והכסף ברשותו. השודד הוביל את צוות השיטור המשולב למקום בו החביא את הסכין ולאחר מכן נלקח לתחנת זבולון להמשך החקירה.

ראש העירייה אלי דוקורסקי, שיבח את צוות השיטור המשולב וציין את מהירות תגובתם ויעילותם: "אנו עדים שבוע לאחר שבוע לתוצאות בשטח של הפעילות השיטור המשולב הגבירה את ביטחונם של התושבים".

דוקורסקי עתיד לקיים בימים הקרובים קבלת פנים בלשכתו לשוטרים והפקחים שהיו מעורבים בלכידת השודד וכן בלכידתו לפני שבועיים של פדופיל שהתערטל בגינה ציבורית בעיר.

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות