fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נולד ב- 12.12.12, בשעה 12:00

יוליה בירגר מקרית ביאליק, ילדה את בנה הבכור היום, רק שבנה לא הסתפק רק בתאריך המיוחד, והגיח לאוויר העולם בשעה 12:00 בדיוק. בבית החולים הלל יפה בחדרה, יילדו את התינוק מספר 12 בשעה 12:29
יוליה בירגר ובנה הטרי
"התינוק שלי החליט מתי לצאת". יוליה בירגר ובנה הטרי (צילום: פיוטר פליטר)

בנה הבכור של יוליה בירגר, בת 27 מקרית ביאליק, היה אמור להיוולד רק בעוד חודש. כנראה שהתאריך המיוחד קרץ לו, והוא החליט להגיח לאוויר העולם היום (רביעי) 12.12.12 ויהי מה. התינוק, נולד בשבוע 36 במשקל של 2.570 ק"ג, לא הסתפק רק בתאריך. הלידה המיוחדת התרחשה בשעה 12:00 בצהריים, בדיוק.

"אני שומעת שכולם מתכננים ומכוונים ללדת בתאריך הזה, אבל במקרה שלי התינוק שלי הוא זה שהחליט", אומרת בירגר, "גם התאריך וגם השעה המדויקת. זה היה מלמעלה. עכשיו, נסיבות הלידה המיוחדות שלו ילוו אותו כל חייו".

התינוק הראשון שנולד היום בקריה הרפואית רמב"ם, ארבעים דקות אחרי חצות, לשירן ומעיין נרדי מעכו. כשעה לאחר מכן הצטרפה אליו בת שנולדה בשעה 1:30, לשני ויוסי גז מחיפה. מחצות ועד עכשיו נולדו ברמב"ם שישה ילודים. אחת מהן היא בת, היתר-כולם בנים.

 יוליה בירגר ובנה הטרי
"התינוק שלי החליט מתי לצאת". יוליה בירגר ובנה הבכור (צילום: פיוטר פליטר)

הלל יפה: בקשה ללדת בשעה 00: 12 ו-12 דקות

מושית ועומר גורן מחדרה בכלל לא היו בטוחים שביתם השנייה תיוולד בתאריך האטרקטיבי. מבחינתם, הכי חשוב שהכל יעבור בשלום ושהילדה תיוולד בריאה. "ידענו שהתאריך המשוער יהיה ב- 12.12.2012, אבל באמת שזה לא היה חשוב לנו כל כך. בסופו של דבר יצאה לנו בת מושלמת שברור שאף אחד כבר לא יישכח את יום ההולדת שלה אף פעם", הם אומרים, "אבל באמת שהעיקר הוא הבריאות".

בני הזוג גורן עם בתם
בני הזוג גורן עם ביתם ( באדיבות דוברות של בית החולים הלל יפה)

הלידה של בני הזוג גורן התקיימה כשעתיים אחר חצות. בחדר הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה ובמחלקת היולדות היו בכוננות מלאה לקראת הצפה של יולדות בתאריך האטרקטיבי.

אחראי חדר הלידה ד"ר חיים דוד מספר: "מרגע כניסת התאריך המיוחד התרחשו המון לידות. היו לנו גם כמה ניתוחים קיסריים, חלקם לא מתוכננים וחלקם מתוכננים, אבל לא בגלל שיולדות הזמינו תאריך, אלא רק בגלל התוויה רפואית", הוא מדגיש.

"יש מישהי שתאריך הניתוח שלה היה לעוד יומיים והוחלט, בשל סיבות רפואיות להקדימו להיום. היא ביקשה שאם כבר התאריך המיוחד, אז אולי שננסה לדייק אותו ולבצע אותו בשעה: 00: 12 ו-12 דקות, אבל מכיוון שהשיקולים שלנו ללידה הם תמיד רפואיים, היא נכנסה הרבה קודם".

הלידה ה-12 באותו יום התרחשה בשעה 12:29. תושבת אור עקיבא, שילדה את בתה השלישית בניתוח קיסרי, היא כמובן שמחה מאוד על התאריך המיוחד ושמחה אף יותר כשראתה את בתה, מיד בסיום הניתוח.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות