fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נדחתה העתירה של ברקאי נגד תליית שלטי התמיכה בדוקורסקי

ברקאי: "ראש העירייה וסגנו מצפצפים על חוקי הבחירות". רשימת "כולנו קרית ביאליק": "אנו נמשיך בעשייה המנהיגה את קרית ביאליק להצלחה"
שלטי בחירות בקריות (צילום: מנהיגות חדשה)
שלטי בחירות בקריות (צילום: מנהיגות חדשה)

נדחתה עתירת סיעת מנהיגות חדשה לקרית ביאליק, בראשותו של צביקה ברקאי, שפנתה לוועדת הבחירות המרכזית בבקשה דחופה למתן צווי מניעה להסרת שלטי תעמולה והפסקת שימוש בעובדי עירייה לצרכים פוליטיים.

בקשה שהוגשה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, מתייחסת גם להסרת שלטי תעמולה שנתלו על בית כץ, נכס השייך לעירייה.

ברקאי: "ראש העירייה וסגנו מצפצפים על חוקי הבחירות ואנחנו בעזרת ועדת הבחירות המרכזית לא ניתן לזה יד".

בבקשה שנשלחה לשופט ג'ובראן, מבקש ברקאי להוציא צווים להסרת שלטי התעמולה. עו"ד שפר ציין כי הבקשה לקבלת הצווים היא להפסקת תלייה ולהסרה של שלטי תעמולת הבחירות שנתלו על גדרות בתים, מבנים, עצים ומבני ציבור באופן המנוגד לחוק התעמולה.

עתירה זו היא המשך לתלונה שהגישה קודם לכן רשימתו של ברקאי לוועדת הבחירות המרכזית, למבקר המדינה ולמנהל המחוז במשרד בפנים, על עבירות בחירות לכאורה מצד דוקורסקי ואזריאל.

תגובת רשימת "כולנו קרית ביאליק": "הוכח שמדובר בעתירה מפורכת, שאין לה כל ביסוס. ברקאי וורטהיים, שעוסקים כל העת בהכפשות והשמצות, הציגו טענות שווא, חסרות כל בסיס, כשזעקתם הינה כזעקת הקוזאק הנגזל, בעוד הם אלה המפרים ודורסים ברגל גסה, ובצורה בריונית למדי, את הוראות החוקים העוסקים בתעמולת בחירות. אנו נמשיך בעשייה המנהיגה את קרית ביאליק להצלחה ונשאיר לברקאי ולורטהיים לעשות את הדבר בו הם מצטיינים: הפרכת השמצות, הכפשות וטענות שווא".

שלטי בחירות בקריות (צילום: מנהיגות חדשה)
שלטי בחירות בקריות (צילום: מנהיגות חדשה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות