fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתקן קיקבוקסינג לאימון המוני הוקם בקריית ביאליק

בטיילת בן גוריון החדשה ומאז רבבות הספיקו לפקוד אותו הן יחידים והן קבוצות מאורגנות.
מתקן קיקבוקסינג בקרית ביאליק
מתקן קיקבוקסינג בקרית ביאליק (צילום: טלי צפדיה)
מתקן קיקבוקסינג בקרית ביאליק
מתקן קיקבוקסינג בקרית ביאליק (צילום: טלי צפדיה)

מי שטייל בשבת בשדרה, נגלה לעיניו מראה מרהיב: תלמידי חוג הקארטה "שוטוקאן ריו" נהנו מאימון לא שיגרתי , מחוץ לאולם האימונים הרגיל. כפי שידוע, קיקבוקס הוא אומנות לחימה הכוללת מכות ידיים ורגליים, המגיע מהאגרוף התאילנדי שהיא אומנות הלחימה הנפוצה מהמזרח ופופולרית כיום בזירת האגרוף ברחבי העולם. האימון אנרגטי במיוחד ודורש כוח מתפרץ של מערכת השרירים המשתתפת בכל אגרוף או בעיטה, חשוב כי טכניקת האימון תתבצע בצורה הבטוחה ביותר. אחד היתרונות הבולטים בספורט זה הוא כי ניתן לבצעו בכל מקום : בבית וגם בפארקים ציבוריים.

תלמידי חוג הקארטה קינחו בארוחה קלה סביב השולחנות האבירים הממוקמות בסמוך בסוף האימון המהנה. ראש העירייה אלי דוקורסקי:" אני שמח כי נעשה שימוש יעיל וחיובי במתקני הקיקבוקסינג שהוצבו בטיילת בן גוריון היפה לרווחת תושבי העיר וסביבתה, אימון הקיקבוקס בשטח הפתוח עוזר להוצאת אגרסיות ותורם לרוגע פנימי שנוצר עם הזמן, בואו לנסות וליהנות."

אחת מתושבת העיר, טלי צפדיה, שאחד מבניה משתתף בחוג הקארטה ציינה : "הגיעו גם מתאמנים מבית אבא חושי בחיפה וכולם החמיאו על האווירה המדהימה בטיילת! אחת המתאמנות אמרה שזה מזכיר לה את השדרות ביפן,שם יש כל יום אימונים המונים. איזו גאווה לעירינו".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות