fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאבק השלטים בקרית ביאליק: בקשה לביזיון בית המשפט

צביקה ברקאי טוען שלמרות הפסיקה, השלטים לא הוסרו
שלטי בחירות בקריות (צילום: מנהיגות חדשה)
שלטי בחירות בקריות (צילום: מנהיגות חדשה)

מנהיגות חדשה בראשותו של צביקה ברקאי הגישה בקשה לביזיון בית המשפט בנושא השלטים. לפני כשבועיים הגישה סיעתו של ברקאי עתירה לוועדת הבחירות המרכזית, בראשותו של השופט סלים ג'ובראן. בעתירה דרש ברקאי להורות לראש העירייה אלי דוקורסקי להוריד שלטי תעמולה שנתלו במקומות אסורים בניגוד לחוק הבחירות, ביניהם גם על בית כץ.

בהחלטה שנתן השופט ג'ובראן, הוא ציין כי דין העתירה להתקבל בחלקה. בנוגע לשלטים במקומות אסורים, אמר השופט ג'ובראן כי מעיון בתמונות שצרפו העותרים עולה כי מרבית השלטים נתלו במקומות מותרים, אך עם זאת, דוקורסקי וסיעתו אינם מכחישים כי נתלו שלטים על גדרות של בתים פרטיים.

השופט ג'ובראן הוציא נותן צו האוסר על דוקורסקי וסיעתו, או מי מטעמם לתלות שלטים בניגוד לסעיף הבחירות. את העתירה לגבי תליית שלטים על בתי עסק ושימוש בעובדי עירייה ותליית שלטים על בתיהם, דחה השופט ג'ובראן.

השבוע, הגישו חברי רשימת מנהיגות חדשה לקרית ביאליק בראשותו של ברקאי וד"ר רפי ורטהיים, הממוקם במקום השני ברשימה, בקשה לפקודת ביזיון בית המשפט. המשיבים מבקשים לקנוס או לאסור מועמד, רשימה או סיעה, אשר הפרו צו שניתן, בהתאם לפקודת בזיון בית המשפט.

יועצו של דוקורסקי מסר: "טרם ראינו בקשה כזו. כשנראה – נתייחס".

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים לראשות עיריית קרית ביאליק
» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים למועצת העיר קרית ביאליק

שלטי בחירות בקריות (צילום: מנהיגות חדשה)
שלטי בחירות בקריות (צילום: מנהיגות חדשה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות