fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משנים את כללי המשחק: הפרויקט שמעצים את קרית ביאליק

בחברת הנדל"ן טטרו ייזום ובנייה זיהו את הפוטנציאל של חברת אפק ונמצאים בשיא הבנייה עם פרויקט "קוואטרו" ברחוב גוש חלב
עיצוב יוקרתי. פרויקט קוואטרו בקרית ביאליק ( הדמיה: Olin)
עיצוב יוקרתי. פרויקט קוואטרו בקרית ביאליק ( הדמיה: Olin)

מחר בהד הקריות: מגזין נדל"ן בית +

תוכנית המתאר החדשה של קרית ביאליק שמה את השכונות המזרחיות של העיר על המפה. שכונת אפק ושכונת צור הולכות לקבל קפיצת מדרגה גדולה. כבר עתה יזמים וקבלנים מבינים את הפוטנציאל הגדול באזור זה מגורים ולהשקעה.

זה לא קרה ביום אחד. הסכם גג שנחתם לפיתוח מואץ בתוכנית המתאר של קרית ביאליק מראה כי אזור שכונת אפק יהיה בין המבוקשים למגורים הן עבור פרויקטים למגורים והן עבור פרויקטים להשקעה. בחברת הנדל"ן טטרו ייזום ובנייה של היזם חיים טטרו זיהו את הפוטנציאל של שכונת אפק המתעדת לעלות את ערכה בעשרות אחוזים, ובימים אלה נמצאים בשיא הבנייה של פרויקט חדש למגורים בשם "קוואטרו" ברחוב גוש חלב 20 על אדמה פרטית בטאבו.

הפרויקט ממוקם סמוך לשכונת אפק, מיועד למשפחות, זוגות צעירים ומשפרי דיור. ייבנו בו ארבע דירות של ארבעה וחמישה חדרים, גדולות ומרווחות, בבנייה מודרנית. בהיצע: דירת גן, דירת אמצע של ארבעה חדרים גדולה, 120 מ"ר פלוס מרפסת של 17 מ"ר ופנטהאוז דו מפלסי גדול ומרשים, 116 בנוי פלוס 110 מ"ר מרפסות. מאחורי הפרויקט משווק קוטג' בודד של חמישה חדרים, 120 מ"ר פלוס 80 מ"ר גינה עם חניות כפולות. מחיר דירת ארבעה חדרים החל מ~1.45 מיליון שקלים; פנטהאוז _ 1.65 מיליון שקלים, מיני קוטג' _ 1.55 מיליון שקלים.

פרויקט קוואטרו ממשיך את הצביון של בנייה נמוכה ובתים מושקעים ומפוארים. על פי נתונים בשוק, אזור שכונת אפק הוא יקר על פי חישוב למ"ר. כיום בתי קרקע יד שנייה נמכרים ב~1.8 מיליון שקלים. האזור מושך אוכלוסייה חזקה של יזמים, אנשי עסקים שמצאו באזור אפק איכות חיים ביחס לצפיפות המאפיינת את ערי הקריות.

הפרויקט נגיש מאוד לעורקי תחבורה ולמרכזים עירוניים. הוא ממוקם בסמוך לגישה לכביש עוקף קריות ובקרבת הקריון. באזור פועל בית ספר יסודי של שלוחת יד"ע מהטובים בארץ של שלוחת ליאו באק, ובסמוך לשכונה נמצאת גם חטיבת הביניים אפק. כמו כן יש בסביבה מגרשי משחקים, בתי כנסת ושטחים ירוקים.

 

עיצוב יוקרתי. פרויקט קוואטרו בקרית ביאליק ( הדמיה: Olin)
מיועד למשפחות, זוגות צעירים ומשפרי דיור. פרויקט קוואטרו ממשיך את הצביון של בנייה נמוכה ובתים מושקעים ומפוארים. פרויקט קוואטרו הדמיות: Olin

מהחברה נמסר כי אכלוס הפרויקט צפוי בעוד חצי שנה וכעת הוא נמצא בשלב עבודות הגמר. "זהו יתרון משמעותי שלא קיים כיום בשוק הנדל"ן, שרוכשים אינם צריכים להמתין במשך יותר משנתיים לאכלוס הפרויקט. בפרויקט קוואטרו החלטנו לצאת לשיווק לאחר בנייתו, בניגוד לחוקי השוק שבהם מוכרים בתים 'על הנייר'. המטרה הייתה שרוכשים עתידיים יראו את הפרויקט ולא רק ידמיינו אותו וגם יהיו שותפים להליך הבנייה. שוק הנדל"ן רווי במגדלים ובבניינים ופרויקט קאווטרו מציע איכות חיים בלב הקריות בפרויקט חדשני שלא שונה מבית קרקע פרטי ונמצא ברחוב ששומר על צביון של בנייה נמוכה עם בתים פרטיים".

עוד ציינו בחברה כי לטווח ארוך פרויקט הבניה קוואטרו ישביח את ערכו, היות ונמצא על באזור מתפתח שעומד להיות במרכז סדר היום של קרית ביאליק.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות