fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: מאט שמיס הצטרף לאימונים

המתאזרח היהודי הגיע לארץ, שני הזרים של ביאליק ינחתו בתחילת ספטמבר.בעקבות התפרקותה של הפועל טבעון יתכן שגליל עליון תשחק בליגה הלאומית
מאט שמיס
נחת ביום ראשון וכבר ביום שני הצטרף לאימונים. מאט שמיס (צילום: נחום סגל)

ביום ראשון נחת בארץ המתאזרח האמריקאי – יהודי מאט שמיס, אחרי 36 שעות של טיסה והמתנה וכבר למחרת הוא הצטרף לאימוני קבוצתו החדשה, מכבי קרית ביאליק. שמיס התקבל בזרועות פתוחות על ידי הקפטן אשד גטוע והמאמן זיו תבור. בתחילת ספטמבר אמורים לנחות גם שני הזרים החדשים של ביאליק, כשעדיין נבחנת אופציית צרופו של שחקן יהודי – גאורגי.

מאט שמיס
נחת ביום ראשון וכבר ביום שני הצטרף לאימונים. מאט שמיס (צילום: נחום סגל)

מנהלת הליגה הלאומית, החליטה על קיום טורניר שייערך בחודש הקרוב בהשתתפות כל ארבע הקבוצות הצפוניות של הליגה הלאומית. בטורניר יתחרו מכבי ביאליק, עירוני קרית אתא, הפועל נהריה והפועל עפולה. במקביל יתחרו בבית נוסף שש קבוצות נוספות מהלאומית, כולן מאזור מרכז הארץ.

לאחר פרוקה של הפועל הפועל קרית טבעון, ומאחר ומספר קבוצות נוספות בליגה הלאומית, בתוכן הפועל יקנעם, נמצאות בסכנת פרוק בשל אי ודאות תקציבית, הוחלט באיגוד הכדורסל שככל הנראה, הפועל גליל עליון, שהתחרתה בעונה שעברה עם ביאליק על העלייה וסיימה במקום השני, תתפוס את מקומה של טבעון. במקביל תיבחן ההצעה להוריד את עירוני אשקלון מליגת העל ללאומית, מאחר ולאשקלון אין מספיק תקציב לליגת העל. ההתמוטטות של טבעון, מחזקת את מעמדן של קבוצות הקריות, כנציגות הצפון בליגה הלאומית.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות