fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה ארצית: עוד תבוסה למכבי קרית ביאליק

לאחר הטראומה בדרבי יצאה מכבי ביאליק למשחק חוץ נגד הפועל רמת גן, עוד קבוצה צמרת שתרוץ לאליפות. הסתיים כצפוי בתבוסה 61:87 אבל יש נקודת אור - גרגורי סגל
קלע 20 נקודות ברמת גן. גרגורי סגל (צילום: איסר רביץ)
קלע 20 נקודות ברמת גן. גרגורי סגל (צילום: איסר רביץ)
קלע 20 נקודות ברמת גן. גרגורי סגל (צילום: איסר רביץ)
קלע 20 נקודות ברמת גן. גרגורי סגל (צילום: איסר רביץ)

לאחר התבוסה הקשה בדרבי הקריות, בשבוע שעבר, יצאה מכבי קרית באליק למשחק חוץ קשה לא פחות נגד הפועל רמת גן שהסתיים בהפסד נוסף של ביאליק 87:61.

300 אוהדים של ר"ג, בעבר קבוצת פאר בכדורסל הישראלי, הגיעו לעודד את קבוצתם, הם דחפו את הקבוצה שלה וזה בהחלט מחזה יפה לליגה השלישית.

ר"ג פתחה מצוין, בעוד ביאליק פתחה רע. שחקניה נראו מבולבלים מאוד. הייתה תחושה כאילו שחקני ביאליק נשארו עדיין בחדר ההלבשה ואת הסל הראשון שלהם הם קלעו רק 6:40 דקות מפתיחת המשחק. הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 6:23 למקומיים. ברבע השני ביאליק השתפרה במעט, אך עדיין לא הצליחה לתת תשובה לשליטה המוחלטת של ר"ג ושתי הקבוצות ירדו למחצית בתוצאה 20:49, מה שגרם למחצית שנייה חסרת כל עניין.

ביאליק פתחה את הרבע השלישי מצויין והחלה להחזיר מלחמה עם ריצת 0:7, אך גם בתום הרבע השלישי הפער צמח 36:68 לרמת גן. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, ביאליק אומנם הצליחה לצמק במעט את הפער, ואפילו ניצחה את הרבע האחרון 19:25, אך תוצאת הסיום 61:87 מסבירה את הפערים הגדולים בין שתי הקבוצות.

מאמן ביאליק מיקי גורקה: "הפסדנו את המשחק כבר ברבע הראשון. גמרנו את הרבע במינוס 17 נקודות ומול קבוצה טובה כמו הפועל ר"ג זה כמעט בלתי אפשרי לחזור. יש לר"ג אחלה קהל והחבר'ה היו קצת בהלם כשעלו למגרש. הרבע השני היה יותר טוב, אבל נכנסו לבור גדול מדי בגלל הרבע הראשון והיה קשה לצאת ממנו. אני מעודד מהחצי השני ששיחקנו טוב יותר ומהיכולת של גרגורי סגל. מקווה שנמשיך את החצי השני הטוב שלנו במשחק הבא".

הרבו לקלוע לביאליק: גרגורי סגל 20 נק', יפת אדגך 12 נק' וטל עמר 8 נק'.

ביום ראשון תארח ביאליק את מכבי רעננה/ בני השרון באולם באפק.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות