fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה ארצית: מיקי גורקה חתם בביאליק

מאמן מכבי חיפה לפני שנתיים סגר השבוע בביאליק. נכון ליום שלישי אף שחקן לא היה חתום בביאליק. גורקה מודע למצב הקשה ולא נרתע
מיקי גורקה
מיקי גורקה צילום נחום סגל
מיקי גורקה
"האתגר הכי גדול שלי". מיקי גורקה (צילום: נחום סגל)

מיקי גורקה, מאמן הכדורסל, שאימן לפני שנתיים את מכבי חיפה בליגת העל, חתם השבוע במכבי ביאליק. גורקה (40) תושב חיפה, מודע לעובדה שהוא מגיע לקבוצה שנמצאת במשבר, בעקבות הירידה לליגה הארצית והתקציב הנמוך שיעמוד לרשותה העונה, בין השאר בגלל כיסוי חובות מהעונה שעברה. הוא לא נרתע מלעבוד בביאליק, למרות שנכון ליום רביעי עדיין אף שחקן לא היה חתום בקבוצה.

לדבריו הוא לומד בימים אלה להכיר את הליגה, שבה לא עבד מעולם, הוא בודק את שוק השחקנים, וינסה להביא לקבוצה את השחקנים הטובים ביותר שניתן להשיג בשלב מאוחר זה של ההכנות, ובהתאם לתקציב הקבוצה.

לדברי גורקה מכבי ביאליק של העונה הקרובה תהיה קבוצה צעירה מאוד, הוא מקווה שגם מוכשרת, ומורכבת ברובה משחקנים בגילאים 19-20. על מטרות הוא לא מדבר ואולם ברור כי המטרה הראשית תהיה לשמור על המקום בליגה הארצית, על הדרך תנסה המחלקה להשתקם ולבנות קבוצה טובה יותר לשנים הבאות.

מיקי, צריך המון אומץ כדי לקחת קבוצה במצב הזה.
"כרגע זה האתגר הכי גדול שלי, אפילו יותר מאשר במכבי חיפה בעונה הקשה, זוהי משימה קשה, ואני מקווה שנצליח".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות