fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התחדשות עירונית זה שם המשחק: פנטהאוז על קומה שלמה בלב סביניה הוותיקה

זינוק בפרויקטים של תוכנית התחדשות עירונית תמ"א 38 לחיזוק מבנים לרעידות אדמה בקריות. על הפרק: פרויקט התחדשות עירונית של חברת הבנייה יצחק חליבה בנייה ויזמות.  צפו למהפך

שכונת סביניה היא מעוז התמ"א 38 בקריות. דיירים מגלים את הפוטנציאל בהתחדשות עירונית אשר משנה את אורח חייהם וזוכים לדירה מחודשת, ודירות חדשות שנבנות בשוק שמגדילות את היצע הדירות למגורים בשכונות ותיקות ואיכותיות. דירות בשכונת סביניה הוותיקה והיוקרתית בקרית ביאליק יכולות בקלות להפוך לדירות מודרניות וחדישות ולזכות בעליית ערך משמעותית של 30 אחוז מהנכס הקיים. הפתרון: פרויקט התחדשות עירונית של חברת הבנייה יצחק חליבה בנייה ויזמות. צפו למהפך.

חברת יצחק חליבה בנייה ויזמות החלה את בניית פרויקט הדגל שלה ברחוב קרן היסוד 3 בשכונת סביניה בקרית ביאליק. הפרויקט ממוקם ברחוב חד סטרי ושקט אבל בלב השכונה המבוקשת ביותר בקריות, לצד המרכז המסחרי, בתי ספר, גני ילדים, מתנסים ומרחק הליכה לקריון.  בפרויקט נבנות 12 דירות של 4-5 חדרים. בכל דירה שתי מרפסות, אחת בגודל של 18 מ"ר ועוד אחת בגודל של 8 מ"ר בחדר הורים.

עברו למגזין הנדל"ן בית + של הד הקריות

לפני. קרן היסוד 3 קרית ביאליק (צילום: חברת חליבה)
לפני. קרן היסוד 3 קרית ביאליק (צילום: חברת חליבה)

 

אחרי. הבניין בקרין הייסוד אחרי תמ"א 38 (הדמית מחשב)
אחרי. הבניין בקרן היסוד אחרי תמ"א 38 (הדמית מחשב)

הפנטהאוז הכי יוקרתי

גולת הכותרת של הפרויקט ברחוב קרן היסוד 3 היא פנטהאוז של חמישה חדרים, משוקע מאוד שזוכה לארבעה כיווני אוויר ונוף ייחודי מאוד על קומה שלמה. הפנטהאוז משתרע על פני 150 מ"ר פלוס 150 מ"ר מרפסת. בכל הדירות מפרט טכני עשיר, ריצוף יוקרתי, מטבחי סמגל, דלתות פנדור, מזגנים בכל חדר, אסלות סמויות ועיצוב חדשני בגימור מודרני.  בחברה אף מאפשרים לרוכשים לשנות את  פנים הדירה כך שיותאם לצורכי הדיירים.

חברת הבנייה יצחק חליבה בנייה ויזמות בקרית ביאליק מציעה לדיירים בבניינים בשכונה הוותיקה והיוקרתית לבצע פרויקט תמ"א 38 בסטנדרט בנייה גבוה מאוד במימון מלא של הפרויקט ואינו כרוך בהוצאה כספית מצד הדיירים וזאת בתמורה להעברת זכויות הבנייה לבניית שתיים וחצי קומות חדשות.

במסגרת תוכנית ההתחדשות, הדיירים הקיימים יזכו לחיזוק המבנה כנגד רעידות אדמה, בניית ממ"ד בכל דירה, החלפת תשתיות הבניין, החלפת חלונות, הוספת מרפסות שמש, הקמת מעלית, שיפוץ חדרי מדרגות, בניית חזית אחידה לבניין, הסדרת חניות, עליית ערך הדירות  ב-30 אחוז.

למה משתלם לדיירים לחתום על פרויקט תמ"א 38 ?

דיירים  השכונות הוותיקות במטרופולין חיפה והקריות כולים למקסם את הכדאיות הכלכלית של נכסיהם הקיימים במסגרת תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים בפני רעידות אדמה המוכרת כתוכנית: תמ"א 38, המיועד לבניינים על עמודים שנבנו לפני שנות ה-80.

החברה משווקת שלושה פרויקטים במסגרת תוכנית תמ"א 38 בשכונת סביניה היוקרתית בקרית ביאליק: רחוב הזית 21, רחוב איילון 27, ורחוב קרן היסוד 3 ומציעה את הפתרונות הטובים ביותר בשוק הדיור.

מנהל הפרויקטים אלירן חליבה מסביר: "תוכנית תמ"א 38 מחדשת את המרקם העירוני ומשדרגת מבני מגורים ושיקום וחיזוק תשתיות הקיימות. במסגרת התוכנית יתווספו יחידות דיור חדשות, יתבצעו שדרוג והרחבה של הדירות הקיימות וחיזוק מבנים כנגד רעידות אדמה המגינים גם מפני תרחיש צפוי של אסונות טבע. כמו כן הדבר החשוב ביותר לביטחון הדיירים הוא תוספת של מרחב מוגן (ממ"ד) לנוכח האיומים הביטחוניים במדינת ישראל. דירה עם תוספת של ממ"ד מחזקת את תחושת הביטחון של הדיירים.

"בשכונת סביניה בקרית ביאליק יש פוטנציאל גדול בזכות מיקומה האסטרטגי והקרבה לגני ילדים, בתי ספר חטיבת ביניים הקיימת בשכונה, פארקים, מרכז מסחרי, נגישות תחבורתית נוחה וקרבה למקומות תעסוקה. הדיירים הקיימים זוכים להשבחת נכס הקיים בכ-30 אחוזים. רק בזכות פרויקטים של התחדשות עירונית ניתן להגדיל את ההון העצמי הקיים ובעיקר לשפר את חוויות המגורים ואיכות החיים ולמעשה ליהנות מדירה חדשה באותה סביבת מגורים. פרויקטים של תמ"א 38 הם הפתרון לשוק הדיור בארץ ונותנים את התשורה המשולמת עבור רוכשים חדשים ודיירים קיימים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות