fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקריון יעבור שיפוץ בהיקף של למעלה מ-4 מליון שקלים

בימים הקרובים יחלו העבודות לחידוש ושדרוג חלקים מהקניון
קריון קרית ביאליק (צילום: אסף לוי)
קריון קרית ביאליק (צילום: אסף לוי)

קבוצת קניוני מליסרון תשקיע מעל 4 מיליון שקלים בשדרוג וחידוש הקריון. בימים הקרובים יחלו העבודות לחידוש ושדרוג חלקים מהקניון.

העבודות יכללו בין היתר: שיפוץ והחלפת התקרה בשדרה השלישית, חידוש מתחם האוכל והחלפת התקרה, חידוש ושדורג התאורה ומערכות מיזוג האוויר וכן שיפוץ כללי בכניסה לאולמות הקולנוע לטובת שיפור הנראות וחווית הבילוי והקניות.

במסגרת המהלך יערוך הקניון שינוי בתמהיל החנויות, בין היתר, בכניסתן של רשת האופנה המובילה, forever21, שתעבור לשדרה השלישית ותתמקם בסניף שישתרע על שטח של כ-1,400 מ"ר ופתיחת רשת קפה לנדוור בסניף המשתרע על שטח של כ- 300 מ"ר. בנוסף, רחבות הכניסה של בתי הקולנוע שבקניון יעברו שיפוץ כללי מהיסוד שיכלול מיצוב מחדש והפיכתן לרחוב מעוצב ,הרחבת בתי הקפה והמסעדות ובנית פאב חדש במתחם.

"חידוש ושיפוץ הקניון הוא מהלך אסטרטגי הנועד להמשיך לטפח ולהתחדש גם בנראות, בחוויה וגם עם תמהיל של מותגים מובילים", אמר מנכ"ל הקריון דודו שגיא, "הקריון ממשיך להוביל בחדשנות וביצירת חווית קניה ובילוי ייחודיים לכל המשפחה, אנו ממשיכים לבצע שינויים רבים וזאת לקראת כניסתן של רשתות בינל' מובילות וכן לחידוש החנויות הקיימות. נמשיך לחזק את הפעילות בתחום האופנה, המזון והבילוי בקניון, במטרה להמשיך להיות מובילים ומוקד משיכה אזורי".

קריון קרית ביאליק (צילום: אסף לוי)
קריון קרית ביאליק (צילום: אסף לוי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות