fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצעה לסדר: סטודנטים עובדים יקבלו הנחה בארנונה

חבר מועצת העיר בקרית ביאליק, גל הדרי, מסיעת הצעירים, הגיש בשבוע שעבר הצעה לסדר שעוסקת במתן הנחה במיסי הארנונה עבור סטודנטים עובדים. "סטודנט שעובד במשרה מלאה למחייתו, אפילו בשכר מינימום, פסול מלקבל הנחה בארנונה. השינוי, יעודד סטודנטים רבים לשכור דירה בעיר ובעתיד גם להשתקע בה", מסביר הדרי
גל הדרי (צילום: עצמי)

חבר מועצת העיר בקרית ביאליק, גל הדרי, מסיעת הצעירים, הגיש בשבוע שעבר הצעה לסדר בדבר מתן הנחה בדמי הארנונה עבור סטודנטים עובדים על פי מסקנות ועדת קהת.
אחת ממסקנות ועדת קהת אשר התפרסמו לפני כשלושה חודשים דיברה על הנחה בגובה של 66 אחוזים בדמי הארנונה עבור סטודנטים הנמצאים במעגל העבודה. שר הפנים, אלי ישי, אימץ בדצמבר האחרון את מסקנות הועדה, אך בפועל לא הרבה השתנה מאז בשטח.

גל הדרי (צילום: עצמי)

"קיימת בעיה קשה עבור צעירים לרכוש או לשכור דירה בקרית ביאליק. מצד אחד, אין מלאי דירות מספיק למטרה זו ובנוסף לכך קרית ביאליק היא בין עשרת הערים שבהן תעריף הארנונה הוא הגבוה בארץ ולצערי התעריף רק המשיך לעלות בשנים האחרונות", הסביר הדרי, "קיימת תמימות דעים שעתיד העיר מחייב השקעה בדור הצעיר. ההצעה הזו מבטאת את הכיוון אליו יש לשאוף באופן מעשי.

"המצב נכון להיום הוא כזה שסטודנט שעובד במשרה מלאה למחייתו, אפילו בשכר מינימום, פסול מלקבל הנחה בארנונה. היוזמה שלי עושה שימוש במתווים קיימים של ועדת קהת של משרד הפנים והתאחדות הסטודנטים הארצית. המטרה היא לאפשר לסטודנטים לעבוד למחייתם ועדיין לקבל הנחה משמעותית בארנונה. שינוי זה יעודד סטודנטים רבים לשכור דירה בעיר ובעתיד גם להשתקע בה".

ההצעה שהוגשה על ידי הדרי תידון במועצת העיר. "אני מקווה שכפי שמועצת העיר קיבלה את הצעתי לכלול דיור בר-השגה בבניה חדשה בעיר, גם תוכנית זו תתקבל באהדה ובתמיכה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות