fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלו עבודות הבנייה בפרויקט מול הגן 2

מול הגן. (באדיבות: יניב פרסום)
פרויקט מול הגן 2. (באדיבות: יניב פרסום)

החלו עבודות הבנייה של מגדל המגורים היוקרתי "מול הגן 2" בקרית ביאליק. לאחר שהתקבל היתר הבנייה, החלה בימים אלה חברת הבניה מרדכי י. שמשינס, בעבודות הבנייה של מגדל המגורים היוקרתי ברחוב אלונים בקרית ביאליק. בפרויקט ייבנו 39 יחידות דיור, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים במפרט יוקרתי.

מול הגן. (באדיבות: יניב פרסום)
פרויקט מול הגן 2. (באדיבות: יניב פרסום)

מגדל המגורים נבנה באחד האזורים הטובים והמבוקשים ביותר ברחוב אלונים בקרית ביאליק ויאפשר לרוכשי הדירות לגור בלב העניינים במקום שקט וירוק המשלב נוחות מרבית, קרוב לכל מקום במרחק הליכה לבית ספר, לגן ילדים, לקריון, למרכז המסחרי ולכל אזורי הבילוי והעסקים באזור.

הפרויקט מציע דירות 4 חדרים, על שטח של כ- 95 מ"ר ומרפסת על שטח של כ-12 מ"ר, במחיר החל מ-1.1 מיליון שקלים. דירות 5 חדרים, על שטח של -110 מ"ר ומרפסת על שטח של כ- 12 מ"ר במחיר, החל מ-1.25 מיליון שקלים.

מחברת שמשינס נמסר, כי עד היום, נמכרו כ-35 אחוזים מהדירות הפרויקט, בהיקף כספי כולל הנאמד בסכום של כ-18.2 מיליון שקלים. ההיקף הכספי הכולל המשוער של המכירות נאמד בכ- 52 מיליון שקלים. תכנון הפרויקט בוצע על ידי משרד האדריכלים עמיחי אבריל.

במקביל לרחוב אלונים, מסיימת בימים אלה החברה, את בנייתו של הפרויקט "מול הגן1" ברחוב רחל בעיר. מדובר במגדל 10 קומות, בו הוצעו למכירה 39 יחידות דיור, ביניהן דירות 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים במפרט יוקרתי. בפרויקט זה נותרה למכירה דירה אחרונה, פנטהאוז המשתרע על שטח של כ- 150 מ"ר עם מרפסת על שטח של כ-50 מ"ר. הדירה נמכרת במחיר החל מ-1.72 מיליון שקלים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות