fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוקי גלגיליות: מועדון ביאליק עלה לפיינל פור

נבחרת הוקי גלגיליות
המשימה: להביא את גביע המדינה הביתה (צילום: אלה גלייבר)

מועדון הוקי גלגיליות קרית ביאליק נמצא בשנים האחרונות במגמת עלייה מתמדת. בעוד חודש תנסה הקבוצה לעשות היסטוריה ולהביא את גביע המדינה לקריה.
מועדון הוקי גלגליות קרית ביאליק הבטיח בשבוע שעבר את השתתפותו במשחק חצי גמר גביע המדינה לאחר שסיים את השלב המוקדם, שחולק לבתים של ארבע קבוצות בכל בית, במקום הראשון.

במשחק המכריע של שלב הבתים גברו חניכיו של המאמן/שחקן עופר אלקין על מועדון היוגב בתוצאה 6:7. זה היה ניצחון גדול ומפתיע על קבוצה איכותית ופייבוריטית לעלייה מהבית הזה לשלב חצי הגמר. קבוצת היוגב גברה השנה פעמיים על הקבוצה מביאליק, ואולם במאני טיים הצליחה ביאליק להתעלות ולנצח.

בשנים האחרונות חלה התקדמות דרמטית במועדון ביאליק וההצלחה העונה משקפת את ההתקדמות הגדולה. עכשיו קיבלו השחקנים תיאבון והשאיפה שלהם היא להביא את הגביע לביאליק. כובשי השערים במשחק נגד היוגב: אמיר אלפסי 4, שון קורלנד, מייק קורלנד ועופר אלקין 1 כ"א.

משחקי חצי הגמר והגמר יתקיימו בעוד חודש בנופית – חצי הגמר ביום שישי 24.5 והגמר יתקיים למחרת. משחק הגמר יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט. מארגני האירוע מצפים להגעה של כ-500 צופים. שרת הספורט לימור ליבנת הוזמנה לאירוע, גם ראש עירית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, שתומך בקבוצה, הוזמן להגיע למשחקים.

עופר אלקין (מאמן), דור בן שבת, שון קורלנד (קפטן), דמיאן לירמן, מייק קורלנד, אמיר אלפסי, יסאק צ'רטקוף, אופיר בליצבלאו, לאון קורלנד (מנהל קבוצה). שוערים מימין: שוורצמן רועי, גלייבר אלעד ואיתמר פלאט.

נבחרת הוקי גלגיליות
המשימה: להביא את גביע המדינה הביתה (צילום: אלה גלייבר)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות