fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבהלה לכיכר

עיריית קרית ביאליק מקימה שלוש כיכרות חדשות לשיפור שדה הראייה של הנהגים
השקעה מאסיבית בשכונות הותיקות. קרית ביאליק (צילום: דוברות העירייה)
השקעה מאסיבית בשכונות הותיקות. קרית ביאליק (צילום: דוברות העירייה)
כיכרות  חדשות בקרית ביאליק
כיכרות חדשות בקרית ביאליק (צילום: דוברות העירייה)

עיריית קריית ביאליק החלה בעבודות לביצוע הסדרי תחבורה חדשים ברחובה הראשי של קריית ביאליק, רחוב קרן היסוד. העירייה החלה בהקמת שלוש כיכרות חדשות ברחוב לשיפור שדה הראיה של הנהגים, יצירת מיתון תנועה ומניעת תאונות דרכים.

העירייה החליטה על ביצוע השינויים התחבורתיים לאור נתוני משרד התחבורה ומשטרת ישראל, שהצביעו על ציר קרן היסוד, מקומות מרובי תאונות דרכים ונפגעים. הנתונים הצביעו על שלושה מיקומים ספציפיים, בהם החליטה העירייה לבנות כיכרות.

את ההחלטה על בניית הכיכרות קיבל ראש העירייה אלי דוקורסקי, בעקבות נתוני תאונות הדרכים. דוקורסקי הזמין תכנון תחבורתי לציר קרן היסוד ובתום דיונים עם משרד התחבורה הוחלט, כי ייבנו שלוש כיכרות: בין הרחובות קרן היסוד פינת עצמאות, בין הרחובות קרן היסוד פינת דן ובין הרחובות קרן היסוד פינת אלונים. עבודות התשתית יכללו גם הסדרת מעברי חציה, איי תנועה להולכי רגל, פיתוח נופי, תאורה וסלילת מדרכות באבן משתלבת באזור הכיכרות. עלות הפרויקט מוערכת בסכום של כ-2 מיליון שקלים.

השבוע החלו העבודות בפינת הרחובות קרן היסוד ורחוב דן, צומת שהתאפיינה בבעיות שדה ראיה קשות לנהגים שיצאו מרחוב דן ובקשו להשתלב בתנועה ברחוב קרן היסוד. מהעירייה נמסר כי ראש העירייה סבור שבניית הכיכרות תשפר את בטיחות הולכי הרגל והנהגים, תביא לריסון מהירות הנסיעה ותקטין משמעותית את כמות התאונות באזור.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות