fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דודו שגיא מבלבל את קרן פלס

הסטארית הגיעה לקריון שבקרית ביאליק כדי להצטלם עם מעריצים, ובפרט עם אחד מיוחד, דודו שגיא מנכ"ל הקיריון. אבל פלס כמעט והאמינה שמולה עומד נשיא המדינה
דודו שגיא, קרן פלס ופיני פרטוק מבעלי זברה, צילום אביחי מרגעים קסומים

מאות ממבקרי קניון עופר הקריון בקרית ביאליק, מקבוצת קניוני עופר, אשר הגיעו ביום ראשון שעבר לסניף זברה שבקניון, נהנו לא רק מהפנינג חגיגי שכלל דוכני מזון לקהל הרחב בחינם, מוסיקה, הופעת ילדים, מתנות ופרסים אלא אף זכו להצטלם עם הזמרת והפרזנטורית של רשת זברה, הלא היא אשת האשכולות קרן פלס וגם לקבל מגנט כמזכרת כחלק מהפנינג יום הולדת של סניף זברה בקניון עופר הקריון.

ואם הפליא אותכם שלא ראיתם אותה מהכניסה הראשית, זה בגלל שפלס הגיעה לסניף זברה מכניסה אחורית, היא רצתה לעורר סערה בקרב המעריצים ובאי המקום,  ושמחה לפגוש את בעלי רשת זברה פיני פרטוק וזאביק זינגר, ואף את מנכ"ל הקריון דודו שגיא, שלא החמיץ דייט עם הכוכבת.

פלס הפתיעה אותו כאשר אמרה: "וואו לא ידעתי שנשיא המדינה הגיע לומר לי גם שלום". שגיא חייך וענה בתגובה: "זו לא הפעם הראשונה שמציינים את הדמיון ביני לבין נשיא המדינה". בהמשך פלס הצטלמה עם מעריציה, חייכה ופיזרה חתימות לכל מי שביקש.

דודו שגיא, קרן פלס ופיני פרטוק מבעלי זברה, צילום אביחי מרגעים קסומים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות