fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם המחליף של גרג המלין נשלח הביתה

ביאליק נותרה בינתיים עם זר אחד לאחר שטרנס ווטסון, שהיה אמור להחליף את המלין, לא סיפק את הסחורה. ביום שלישי הליגה יוצאת לדרך וביאליק תארח את הפועל גליל עליון/קצרין. האם ביאליק תצליח עד אז להחתים זר שני?
גרג המלין (מימין) אאוט, ווטסון טרנס אין
חברים טובים אבל שניהם לא ישחקו בביאליק. (מימין) גרג המלין וטרנס ווטסון (צילום: איסר רביץ)

אחרי שהובסה בטורניר פתיחת העונה של הליגה הלאומית על ידי מכבי רמת גן, פתחה השבוע מכבי קרית ביאליק את העונה באופן רשמי במשחק גביע המדינה.
ההגרלה לא האירה פנים לביאליק, היא לא קיבלה קבוצה בכירה מליגת העל כפי שקיוותה, אולי גם במטרה לעשות קופה, במקום זאת היא נפלה על הקבוצה הכי טובה בליגה, ככל הנראה, מכבי באר יעקב ועוד במשחק חוץ.

ליעד פורמן
ממשיך לספק את הסחורה. ליעד פורמן (צילום: נחום סגל)

למרות ששתי הקבוצות משחקות באותה ליגה ניתן היה לראות בברור את הבדלי האיכויות בין ביאליק, שרק העונה הגיעה מהארצית, לבין המארחת באר יעקב, שמתמודדת כל עונה על העלייה לליגת העל עד הרגעים האחרונים. באר יעקב הביסה את ביאליק 81:103, במשחק שצריך להדאיג מאוד את המאמן זיו תבור בכל הנוגע להגנה שלו.

ג'אסטין טאבס
ג'אסטין טאבס (צילום: נחום סגל)

הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 18:27 לבאר יעקב, אבל מהרבע השני היא הפעילה מבערים והגדילה את הפער בהדרגה. בתום המחצית הראשונה התוצאה הייתה 35:55.

המחצית השנייה נפתחה בניסיונות של ביאליק לחזור למשחק, אבל שחקני באר יעקב הצליחו לשמור על הפער של 20 הפרש ואף להגדילו. נקודת האור של זיו תבור מהמשחק הייתה, ללא ספק, השתלבותו היפה של הזר ג'אסטין טאבס, הזר היחיד בינתיים בביאליק, לאחר שהזר השני, גרג המלין, נחתך כיוון שלא סיפק את הסחורה וגם המחליף שלו שהובא למבחנים טרנס ווטסון אכזב.

תבור ביחד עם הנהלת הקבוצה קיבלו החלטה לא להחתים אותו ובקרוב ינסו להביא זר אחר. אגב המלין ווטסון הם חברים טובים ולמדו ביחד באותו קולג' בארצות הברית.

הצמד חמד של ביאליק מהעונה שעברה, טל פרסלני וליעד פורמן, כרגיל סיפקו את הסחורה, אבל בליגה הלאומית זה לא מספיק וצריך עוד שחקן או שניים דומיננטיים בשביל להצליח לשרוד.

קלעו לביאליק: ליעד פורמן 23, ג'סטין טאבס 21, טל פרסלני 14, מאט שמייס 9, אשד גטוע 7, טל רונן 5 ומתן סונגו 2.

ביום שלישי מתחיל הדבר האמיתי, הליגה יוצאת לדרך וביאליק תארח את הפועל גליל עליון/קצרין. המשחק יחל בשעה 20:30 באולם ע"ש דני ז"ק והשאלה אם ביאליק תצליח עד אז להחתים זר שני.

גרג המלין (מימין) אאוט, ווטסון טרנס אין
חברים טובים אבל שניהם לא ישחקו בביאליק. (מימין) גרג המלין וטרנס ווטסון (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות