fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחירות בקרית ביאליק: התנועה הירוקה הצטרפה לשני אוצ'קובסקי

התנועה הירוקה מצטרפת למירוץ למועצת העיר בקרית ביאליק וחוברת לרשימת צעירים למען ביאליק בראשות שני אוצ'קובסקי. לראשונה מאז הקמתה מתמודדת התנועה הירוקה על מקום בבחירות המוניציפליות בקריות.
שני אוצ'קובסקי
שני אוצ'קובסקי (צילום: גונן שמר)
אורלי בן אריה
אורלי בן אריה (צילום: עצמי)

המועמד לראשות עיריית קרית ביאליק, שני אוצ'קובסקי הכריז היום (ראשון) על חבירה של התנועה הירוקה לשורותיה של רשימת הצעירים, ובכך הוא ממשיך במהלך שבו תינתן תשומת לב מלאה גם לנושא איכות הסביבה בקרית ביאליק לצד נושאים כמו חינוך, קידום צעירים, שיפור מצב הדיור ועוד.

מפלגת התנועה הירוקה הינה מפלגה סביבתית, חברתית המתמקדת בנושאי איכות הסביבה, חינוך וחברה. התנועה הירוקה הוקמה ב 2008 על ידי פעילי שטח בתחום החברה והסביבה, וחברים בה מייסדי ארגונים, חברי מועצות ערים ואנשי הגות ואקדמיה ממגוון קבוצות החברה בישראל. התנועה דוגלת בהצבת השקפת עולם סביבתית-חברתית במוקד תהליכי קבלת ההחלטות של מדינת ישראל. התנועה הירוקה רצה עם הקמתה עם מפלגת מימד ובבחירות האחרונות חברה לרשימתה של ציפי לבני.

שני אוצ'קובסקי
שני אוצ'קובסקי (צילום: גונן שמר)

לראשונה מאז הקמתה מתמודדת התנועה הירוקה על מקום בבחירות המוניציפליות בקריות. רשימת צעירים למען ביאליק שוקדת כבר מהיום על הוספת פרק למצע שיעסוק באיכות הסביבה, ומשלבת בין שורותיה את אורלי בן אריה כנציגה מטעם התנועה הירוקה שהינה גם תושבת העיר.

לדברי, אורלי בן אריה, בת 36, בעלת תואר שני בלימודי איכות סביבה ומשאבי טבע בחקלאות, מתמחה בתכנון ומדיניות הסביבה: "קרית ביאליק מצטרפת לערים נוספות במפרץ חיפה, במאבק למען עתיד טוב, נקי ובריא יותר לתושבים ובהתמודדות מול האיומים הסביבתיים והחברתיים הפוגעים באזור. צעירים למען ביאליק והתנועה הירוקה יפעלו יחד לפיתוח בר – קיימא של הקריה, אשר יבטיח את איכות החיים לשנים רבות בעתיד; וקוראים לצעירים ולצעירות, פעילים ופעילות, ולכל מי שעתיד העיר חשוב לה ולו, להצטרף, לתמוך ולסייע"

אוצ'קובסקי: " זו הצהרת כוונות אמיתית. צעירים למען ביאליק ברשותי תתן את הדעת גם על נושאים הקשורים באיכות הסביבה ובריאות הציבור. והריצה המשותפת הינה עדות חיה לכוונותינו ולכך שלא נשקוט על השמרים ונלחם למען עיר נקייה ובריאה לכלל תושביה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות