fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: 12 כיתות מונגשות ייבנו במוסדות החינוך

במסגרת תוכנית הנגשת מוסדות חינוך בעיר מבצעת עיריית קרית אתא 12 כיתות אקוסטיות בבתי הספר בעיר. בשלב הראשון ינגשו שבע כיתות. עלות הפרויקט: כ-360 אלף שקלים
בית ספר רוגוזין
נכלל בפרויקט. בית ספר רוגוזין בקרית אתא (צילום: אושרת שטיינברג -קרן)

עיריית קרית אתא מרחיבה את עבודות ההנגשה במוסדות החינוך בעיר עבור תלמידים הסובלים ממוגבלויות. העבודות כוללות בניית 12 כיתות מונגשות, יצירה דרך נגישה ונוחה עבור תלמידים מוגבלים. עלות הפרויקט: כ-360 אלף שקלים. בשלב הראשון יונגשו שבע  כיתות בבתי הספר: שפרינצק, הצבי ישראל, אולפנית שחם, רוגוזין חטיבה ב', רוגוזין חטיבה עליונה, גן רימון והישיבה התיכונית, כאשר בהמשך יונגשו שאר הכיתות.

בית ספר רוגוזין
נכלל בפרויקט. בית ספר רוגוזין בקרית אתא (צילום: אושרת שטיינברג -קרן)

עיריית קרית אתא פועלת להנגשת מבני ציבור וחינוך בכל העיר בכדי להתאים את העיר לסטנדרט הנגישות הנדרש בהתאם לחוק התכנון והבנייה, כאשר המטרה היא להנגיש 100% מהמבנים בעיר. השנה, ביצעה העירייה עבודות להכשרה והנגשה של כיתות שמע במספר בתי ספר ברחבי העיר בהם לומדים תלמידים עם מוגבלויות שמיעה לאחר מיפוי יסודי של כל התלמידים בעלי מוגבלויות לסוגיהן הלומדים במוסדות החינוך בעיר. במקביל, הושלמה הנגשתן של כל תחנות האוטובוס בעיר.

ראש עיריית קרית אתא לדברי יעקב פרץ: "אנו מחויבים למרחבי למידה מוגנים ונגישים, המתאימים לצרכיהם המיוחדים של תלמידים עם מוגבלויות. במסגרת תוכנית ההנגשה, העירייה תמשיך להשקיע משאבים ולקדם את הנגישות הפיסית של מבני ציבור ושטחי ציבור עירוניים, כמו גם פיתוח תכניות חברתיות ותרבותיות ופיתוח תכניות הסברה להעלאת המודעות הציבורית לצורכי האנשים עם המגבלות במטרה להעניק לאוכלוסייה זו תנאים מחייה מיטביים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות