fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: תוקם שכונת ווילות יוקרתית בגבעת אלונים

השכונה החדשה בשיטת "בני ביתך", תכלול מאה מגרשים בשיווק ישיר ליזמים. לראשונה גם ייפעלו שני קווי אוטובוס לתוך השכונה
כך תראה השכונה החדשה בגבעת אלונים

 ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ סיכם השבוע עם מנהל מקרקעי ישראל, על הקמת שכונה חדשה בתוך גבעת אלונים, המיועדת לבנייה עצמית ואשר תשווק ליזמים כבר בימים הקרובים. השכונה החדשה תכלול 100 מגרשים, בשיווק ישיר ליזמים, במקום לקבלנים כפי שתוכנן על ידי המנהל.

שכונת גבעת אלונים, במתכונתה הסופית, אמורה להכיל קרוב ל- 2000 יחידות דיור, מתוכה נבנות כיום כ- 600 יחידות דיור, במסגרת בנייה רוויה וחצי רוויה. עד כה התאכלסו כ-120 משפחות בשכונה. בשלב הבא היו אמורים להיות משווקים מגרשים לקבלנים אולם לאחר שראש העירייה קיים מספר שיחות עם מנהל מקרקעי ישראל, החליט לפעול להקמתה של שכונת בנה ביתך, במסגרתה ישווקו כבר בימים הקרובים כ- 100 מגרשים ליזמים.

כך תראה השכונה החדשה בגבעת אלונים

בקרית אתא הוקמה שכונת בנה ביתך בשכונת גבעת טל, אשר נחשבת לאחת מן השכונות היוקרתיות באזור הקריות. בעירייה צופים, כי ההחלטה על הקמת שכונת בנה ביתך נוספת בעיר, תביא לביקוש גדול מצד משתכנים ומשפרי דיור תושבי העיר והאזור. במקביל, מבצעת מחלקת הנדסה ותשתיות את המשך עבודות הפיתוח בשכונה הכוללת את המשך סלילת הכבישים בתוך השכונה ומחוצה לה והקמת תחנות טרנספורמציה של חברת החשמל.

בנוסף ולראשונה, קווי האוטובוס 24,25 יכנסו לתוך השכונה ויזינו את המטרונית. קווים אלו יגיעו למרכז העיר, לשוק העירוני ולקניון שער הצפון. בעתיד, לאחר שהשכונה תאוכלס באופן מלא, תיבחן אפשרות  להוספת קו חדש נוסף. עם תחילת שנת הלימודים, השנה, נפתחו עם תחילת הלימודים 2 גני ילדים חדשים ובהמשך צפוי להיבנות פארק שעשועים ציבורי ענק במטרה לתת מענה לתושבי השכונה.

השכונה תוכננה עם דגש על פיתוח איכותי ותכנון מבנים, תוך שמירה על צפיפות מגורים נמוכה ביותר ושטחים ירוקים נרחבים. סך עלות הפרויקט עומד על כ- 98 מיליון שקלים.

"שכונת גבעת אלונים היא המשך למגמת הפיתוח האורבני בקרית אתא", אמר פרץ השבוע. "הקמת שכונות מגורים חדשות הן חלק מתוכנית הפיתוח העירונית שמטרתה לעודד את צמיחתה הדמוגרפית של העיר ולמצות את פוטנציאל ההתיישבות בה. שכונת בנה ביתך בגבעת אלונים תהווה תוספת משמעותית למגוון ההיצע אשר השכונה מציעה לתושבי העיר והאזור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות