fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: עשר יחידות דיור נמכרו החודש

התאוששות ברכישן הנדל"ן בקריות? חברת שרביב מדווחת כי עשר יחידות דיור נמכרו מפרויקט גבעת אלונים המשווק על ידה בקרית אתא. בסך הכול ההקף הכספי של המכירות נאמד בכ-14 מליון שקלים
פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב ממעוף הציפור (צילום: ויו פוינט)
פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב ממעוף הציפור (צילום: ויו פוינט)

עשר יחידות דיור בפרויקט גבעת האלונים, נמכרו במהלך חודש ינואר האחרון. לדברי חברת שרביב בעלת הפרויקט שבקרית אתא מורגשת בו תנופת פיתוח ובניה, ההיקף הכספי של המכירות נאמד בכ-14 מיליון שקלים כאשר רוב הדירות נמכרו לזוגות צעירים ומשפרי דיור. בין הדירות שנמכרו, בקומה שמינית מתוך בניין של תשע קומות נמכרה בסכום של 1.4 מליון שקלים, דירת ­­­5 חדרים בשטח של 123 מ"ר כשאליה נוספת גם מרפסת בגודל 18 מ"ר. דירה זו אמורה להתאכלס בדצמבר 2016. בנוסף נמכר  בית צמוד קרקע בן 6 חדרים, בשטח של 146 מ"ר על מגרש של 250 מ"ר, שנמכר ב-1.71 מיליון שקלים ומיועד לאכלוס באפריל 2015.

פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב ממעוף הציפור (צילום: ויו פוינט)
פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב ממעוף הציפור (צילום: ויו פוינט)

לדברי שרה אילין סמנכ"לית השיווק בחברת שרביב: "מאז נפילת הממשלה הציבור איבד את האמון בכל ההכרזות השונות להורדת מחירי הדיור, ואנו עדים לביקושים הולכים וגוברים בקרב כל הקהלים, ובעיקר בקרב זוגות צעירים שישבו במשך תקופה ארוכה על הגדר. להערכתי הביקושים רק יגדלו במהלך השנה ומאחר וההיצע די קשיח המחירים צפויים לעלות".

פרויקט גבעת אלונים הולך ומוקם כשכונת מגורים בעלת אופי כפרי, עם שטחים ירוקים רחבי ידיים, שבילי אופניים, גן משחקים לילדים, רחובות מרוצפי אבן ומערכת כבישים בטוחה. גבעת אלונים ממוקמת מצפון לשכונת גבעת טל, מצפון-מערב למחלף סומך וכ-10 דקות נסיעה מהקריון. השכונה תיהנה מנגישות גבוהה לצירי תנועה, בדגש על יציאה נוחה לכביש 6 וכן מקו רכבת שעתיד לעבור בסמוך לשכונה. השכונה תוכננה מתוך תפיסה מודרנית של התחשבות בסביבה הירוקה המקיפה אותה, לכן צפיפות הבניה בשכונה נמוכה וחלק ניכר ממנה הם בתים צמודי קרקע ובניינים בבניה נמוכה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות