fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא חוזרת

אחרי שנים של תרדמת מכבי עירוני קרית אתא מתעוררת. השבוע סגרה ההנהלה עם חמישה שחקנים בכירים בליגה א' והיד עוד נטויה. המאמן אסולין: "לא באתי להעביר עונה"
לקח אחריות. תומר אסולין
לקח אחריות. תומר אסולין (צילום: מיכה פישנזון)
אליפות לא מילה גסה. תומר אסולין
אליפות לא מילה גסה. תומר אסולין (צילום: מיכה פישנזון)

קבוצת הכדורגל של עירוני קרית אתא סגרה השבוע עם חמישה שחקנים, שנחשבים בכירים בליגה א', ובכך למעשה היא יוצאת בהצהרת כוונות. לפני כשלושה שבועות החתימה ההנהלה את תומר אסולין למאמן הקבוצה. מאז ישבו האיש החזק במועדון רוני דורה, מנהל הקבוצה אלי ישראל ואסולין ורקמו תוכניות לקראת העונה החדשה. בשורה התחתונה אפשר להגיד שסוף סוף יש בשורה מהמועדון הותיק והמגמה העונה תהיה לרוץ חזק בצמרת, בתקווה לעלות ליגה. המילה אליפות היא בהחלט בלקסיקון של המועדון השנה.

אסולין הדגיש כי הוא מסוג המאמנים שמחפשים אתגרים כל הזמן: "אני לא בא להעביר עונה, תבין מזה את המטרה". במהלך השבוע האחרון סגרה ההנהלה עם חמישה שחקנים בכירים: החלוץ הקרייתי שגיא סבג (24), שכיכב בעונה הקודמת בהפועל הרצליה, שאותה אימן אסולין (ראו ראיון עם סבג בעמוד זה). בנוסף הוחתם עלי מוחמד מחאג'נה (26), אותו מגדיר אסולין: "אחד הבלמים הטובים בליגה א' דרום". בנוסף הצטרפו לאתא שני שחקנים ששיחקו בעונה שעברה

בעירוני נשר, מדובר בקשר עידו אורן (28), על פי האתר של ההתאחדות לכדורגל מדובר בגרזן אמיתי. בעונה שעברה הורחק עידו שלוש פעמים, פעמיים ישירות בכרטיס אדום, ופעם נוספת בכרטיס צהוב שני. בנוסף הוא קיבל 13 כרטיסים צהובים. הספק "מרשים" לעונה אחת. המגן טרס שולקובסקי (25) גם הוא מנשר יחזק את החוליה האחורית. השחקן החמישי שחתם באתא הוא הקשר ואיל חרבאוי (25), ששיחק בעונה שעברה במכבי דלית אל כרמל ומ.ס. מעלות.

שחר סימן טוב ממשיך

עוד לפני שסגרו עם שחקני הרכש החדשים שמו לעצמם מנהלי הקבוצה והמאמן מטרה להחתים את מלך השערים של הקבוצה בעונה שעברה שחר סימן טוב. זו לא הייתה משימה קשה, שכן הקשר/חלוץ הנפלא הצהיר בכל הזדמנות שטוב לו בקרית אתא והוא ישמח להמשיך לשחק בשורותיה. סימן טוב כבש בעונה שעברה 12 שערים ובישל כמות דומה של שערים, אבל הערך המוסף שלו מתבטא במנהיגות, הניסיון והשקט שהוא מקרין על כולם. לעומתו בן דודו, הבלם בני סימן טוב חזר להפועל מגדל העמק.

השוער גיל אופק, שנתן עונה טובה, נמצא בתוכניות של קרית אתא: "הוא בחור חיובי מאוד והייתה לו עונה טובה", אמר אסולין. אלא שאופק נמצא על הכוונת של הפועל בית שאן. יש להניח שהוא יעדיף להמשיך באתא. גם קפטן הקבוצה יוחאי כהן ימשיך וכנ"ל עוד ארבעה_חמישה שחקנים מהסגל של העונה שעברה, אבל המסר שהם מקבלים הוא ברור: "תצטרכו לקצץ בשכר". הקשר הצעיר סעיד דיאב מאוד מוערך במועדון ובהחלט יש רצון שימשיך לשחק בקבוצה, אבל הוא מבוקש על ידי קבוצות בליגה הלאומית וספק אם ימשיך לשחק באתא.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות