fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: דירות ענק בפרויקט חדש

ברחוב בורוכוב 21 בונה היזם יששכר בובליל בניין של חמש קומות ובו בסך הכל 10 דירות
הבית ברחוב בורוכוב 21 (הדמיית מחשב)
הבית ברחוב בורוכוב 21 (הדמיית מחשב)

היזם יששכר בובליל בונה פרויקט חדש ברחוב בורוכוב 21 בקרית אתא: בניין של חמש קומות, 10 דירות, שתיים בכל קומה. הפרויקט, הנמצא בשלבי בנייה ראשונים, מציע דירות ענקיות של 190_160 מ"ר, חמישה ושישה חדרים, פלוס מרפסות של 52_25 52 מ"ר. לכל דירה יש מחסן וחנייה.

הבית ברחוב בורוכוב 21 (הדמיית מחשב)
הבית ברחוב בורוכוב 21 (הדמיית מחשב)

חודשיים מתחילת הבנייה כבר נמכרו שלוש דירות: דירת 5 חדרים, דירת גן ופנטהאוז. המחיר ההתחלתי של הדירות הוא כ~1.7 מיליון שקלים. הפנטהאוז, במפלס אחד של 190 מ"ר, מוצע למכירה ב~2.5 מיליון שקלים. צפי לאכלוס _ בעוד 18 חודשים.

בהשוואה למחירי הדירות במשכנות אמנים, בה תמורת 1.7 מיליון שקלים תוכלו לרכוש דירת 120 מ"ר, בפרויקט תקבלו עבור אותו סכום דירה של 160 מ"ר, במיקום מרכזי, ברחובה הראשי של העיר ועם נוף מרהיב. הפרויקט מיועד למשפרי דיור ולאנשים במעמד סוציו~אקונומי גבוה.

לדברי בובליל, הרוכשים בפרויקט הם אנשים שגרים בבתים צמודי קרקע והחליטו לעשות שינוי באורח חייהם, לוותר על אחזקה שוטפת של גינה לטובה דירה גדולה, והפרויקט עונה בדיוק על כך. בובליל: "היתרון בפרויקט הוא בדירות הענקיות שלא נבנות כיום בשוק הדיור. בקרית אתא בונים את הדירות הכי גדולות ביחס לשוק ויש אפילו נטייה לעזוב בתים צמודי קרקע ולרכוש דירות גדולות בשביל המרחב".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות