fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה בחצי גמר הפלייאוף

אחרי ההפסד במשחק הראשון והניצחון המוחץ במשחק השני, הקבוצה סגרה אמש את הסיפור במשחק השלישי כשניצחה את אליצור קרית אתא 87:103. חלום העלייה עדיין חי
הכריע את המשחק. מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אנחת רווחה גדולה נשמעה הערב אצל אנשי עירוני נהריה, עם שריקת סיום המשחק השלישי בסדרת רבע הגמר נגד אליצור קרית אתא והידיעה שאפשר להתחיל להתכונן לסדרת חצי הגמר נגד מכבי הוד השרון אותה כבר ניצחה פעמיים במסגרת הליגה.

הכריע את המשחק. מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הרבה צפיות היו בתחילת העונה סביב הקבוצה בסגול, שנבנתה בתקציב גדול עם שחקנים מנוסים בקרבות הפלייאוף ועליות ליגה ובהתאם לכך גם מפלס הלחץ היה בשמיים במשך שמונת הימים האחרונים. ההפסד בנקודה במשחק הראשון שהתקיים בעין שרה אל מול עיניהם של כ-1000 אוהדים, זעזע את המערכת והשרה אווירת 'אין כבר דרך חזרה' אצל האוהדים. על אף ההפסד והאכזבה, האוהדים הראו נאמנות לקבוצה ובמשחק השני שהתקיים בקרית אתא ליוו אותה כ-150 אוהדים שעודדו את השחקנים ללא הפסקה ובתמורה קיבלו תצוגת תכלית עם ניצחון מוחץ ב-30 נק' הפרש, שהעביר את ההכרעה חזרה לעין שרה למשחק שלישי בסדרה.

כ-1300 אוהדים הגיעו למשחק השלישי והקובע ונתנו הצגה שמזמן לא נראתה בעין שרה עם שירי עידוד ורעש מחריש אוזניים.

נהריה פתחה מצוין את המשחק ועלתה ליתרון 2:7 עם 5 נקודות רצופות של ערן סודאי. בהמשך התפתח משחק צמוד ובסיום הרבע הראשון קרית אתא ביתרון 20:23. בפתיחת הרבע השני נהריה התחילה לסחוט עבירות מקרית אתא, והצליחה לעלות ליתרון 23:26 אחרי שלשה של נייט מילר. ריצת 0:7 של נהריה קבעה יתרון שיא 25:35 כשמילר הוא בעל הבית על המגרש. עד לירידה להפסקה קרית אתא התעשתה על עצמה עם 2 שלשות רצופות של קובי אייזיק ובסיום המחצית הראשון יתרון 41:47 לנהריה.

נהריה פתחה את המחצית השנייה עם שתי שלשות רצופות של סודאי וגולן ועם הגנה אגרסיבית עלתה ליתרון 41:54. קלמנטה עם שתי חסימות מרהיבות העלה את מפלס ההתלהבות בהיכל ונהריה רצה כל הדרך ליתרון מדהים 56:80 בסיום הרבע השלישי.

ערן סעודאי חומק מהגנת באר יעקב בדרך לסל
ערן סעודאי (צילום: מיכה פישנזון)

הרבע האחרון היה כבר לפרוטוקול בלבד כשקרית אתא בכוחותיה האחרונים ניסתה להוציא משהו מהמשחק ונהריה מצידה המשיכה לחייך כל הדרך אל שלב חצי הגמר עם ניצחון 87:103 אחרי 1:2 בסדרה.

קלעו לעירוני נהריה: נייט מילר 21 נק' (6 חט'), אבירם זליקוביץ 20 נק', ערן סודאי 18 נק' (4 שלשות), רמון קלמנטה 16 נק' (11 כ"ח), רביב פיטשון 12 נק', ניר גולן 9 נק', ג'ונתן בייז 4 נק', יוני דרעי 3 נק'.

מאמן נהריה שי מינסטר: "שיחקנו סדרה נגד קבוצה טובה שהייתה בכושר טוב מאד גם לקראת סוף העונה. יכול להיות שאנחנו לא נקבל עוד פעם צ'אנס כזה לתקן ואסור לנו להרגיש נוח עם עצמנו. בסך הכל אני מרוצה מרוב המשחק מבחינה הגנתית למרות שיש עוד לתקן. בנקודה זאת אני רוצה לפרגן לקהל שבאו ודחפו אותנו גם בקרית אתא. אני שמח לראות שהקהל חזר לאולם, זה חשוב מאד בשבילנו ואני חושב שזה חשבו גם לעיר".

ערן סודאי: "מעמד קבוצתי של שחקנים שמחויבים מאד לקבוצה. ויש לנו מטרה אחת להגיע עד הסוף, בעזרת השם אני מקווה שנצליח. ידענו לצאת ממצב מאד קשה, לא כל קבוצה יכולה לעשות את זה. אני מקווה שזה ישיש לנו כלי להמשיך האלה". על המשחק המצוין שהפגין הוסיף: "אני עושה מה שאני יכול, כל מה שנותנים לי אני לוקח בשתי ידיים, משתדל לעשות את המקסימום, אני שמח שזה הצליח".

נייט מילר: "אכזבנו את עצמנו ואת הקהל שלנו במשחק הראשון אבל אף אחד לא אמר שזה הולך להיות קל. חזרנו להתאמן ועשינו כמה התאמות והגענו מוכנים לקרית אתא וידענו שהפסד לא בא בחשבון כאן בבית. הם ניצחנו אותנו פעמיים בבית וזה לא היה יכול לקרות עוד פעם".

ביום שישי בשעה 15:00 בעין שרה תחל סדרת חצי הגמר נגד מכבי הוד השרון. המשחק השני בסדרה יתקיים ביום שלישי 7/5 בשעה 19:30 בהוד השרון. במקורה של שוויון בסדרה יתקיים במשחק שלישי שיתקיים ביום שישי 10/5 בעין שרה בשעה 15:00.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות