fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרגש: הבעלים של המסעדה התיישב ליד בעלי המוגבלויות והאכיל אותם

הסועדים במסעדת רפאלו בקריון לא יכלו להישאר אדישים לנוכח המחזה הלא שגרתי: בעלי המסעדה האכיל בסבלנות שני סועדים בכיסאות גלגלים
"גם הם צריכים ליהנות כמו כל אדם אחר". חנופה והסועדים [צילום: ספיר יפרח]
"גם הם צריכים ליהנות כמו כל אדם אחר". חנופה והסועדים [צילום: ספיר יפרח]

 

הבעלים של מסעדת רפאלו בקריון לא היסס, כשהתבקש על ידי שני סועדים בכיסאות גלגלים להאכיל אותם. הוא עשה זאת בסבלנות עד שסיימו את הארוחה.

ביום שני השבוע נכנסו השניים למסעדת רפאלו שבקריון. מלצר לקח מהם את ההזמנה, אך כשהגיש להם את המנות, הם ביקשו לשוחח עם הבעלים של המסעדה, חיים חנופה.

"ניגשתי אליהם והם ביקשו שאאכיל אותם, כי לא יכלו לאכול בעצמם", סיפר השבוע חנופה, "האמת? לא חשבתי לרגע. לקחתי כיסא, התיישבתי לידם והאכלתי אותם. זה משהו שכבר עשיתי כמה פעמים עם הבחורים האלה. מדובר בקבוצה מאוד גדולה שמגיעה אלינו מדי פעם אל המסעדה".

"גם הם צריכים ליהנות כמו כל אדם אחר". חנופה והסועדים [צילום: ספיר יפרח]
"גם הם צריכים ליהנות כמו כל אדם אחר". חנופה והסועדים [צילום: ספיר יפרח]
בפינת המסעדה ישבה לקוחה שראתה את הסיטואציה, צילמה והעלתה לפייסבוק בצירוף סטטוס חם על חנופה. הסטטוס גרם לבאזז מטורף ברשת, והתמונה של חנופה מאכיל את השניים לאלפי לייקים, תגובות ושיתופים.

"לא האמנתי שהרעש יגיע לסדר גודל כזה", אומר חנופה, "זה עשה רעש מטורף של אנשים ותגובות, זה עשה כיף לאנשים והרגיש להם שזה מעשה עם הרבה כוח וזה מאוד חימם את הלב. אני מאמין שלתת ולעזור האחד לשני ממקום של להבין את האחר, זה משהו שיכול רק לעשות טוב לחברה הישראלית. זה ריגש אותי מאוד. מיד כשביקשו, רציתי לתת להם את כל תשומת הלב והיחס, לתת להם להרגיש שהם בדיוק כמו אנשים אחרים, כי גם הם צריכים ליהנות כמו כל אדם אחר, וזה מה שהניע אותי לשבת לידם ולהאכיל אותם. עשיתי את זה באהבה וזה נתן לי סיפוק מטורף לראות אותם נהנים".

למרות שמדובר בקבוצה של אנשים בעלי מוגבלויות הפוקדים את המסעדה לעיתים קרובות, חנופה לא יודע עליהם דבר. "כשישבתי לידם, הם רק הודו לי שוב ושוב ואמרו לי עד כמה האוכל טעים להם וכמה הם נהנים. נכנסים אליי לא מעט בעלי מוגבלויות למסעדה ואני משתדל לתת להם את כל היחס והרגש, כי מגיע להם. הם אנשים כל כך נחמדים וטובים ומגיע להם את אותו היחס שכל אדם מקבל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות