fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהפכת הבנייה של חברת גלבוע

חברת גלבוע בע"מ נמצאת בשיאה של מהפכת בנייה חסרת תקדים בקרית מוצקין עם השקת הבניין הרביעי, "הדר", בפרויקט גרין פארק הכולל 160 דירות
בניין תמר. רחוב חזני מיכאל 1 קרית מוצקין
בניין תמר. רחוב חזני מיכאל 1 קרית מוצקין

בחברת גלבוע בע"מ הצליחו להפריח את השממה ברחוב חזני מיכאל בקרית מוצקין, שעד לא מזמן עמד שומם ומוזנח ושימש לחנייה בלבד. בשנתיים האחרונות הביאה החברה לשינוי ברחוב והפכה אותו לאטרקטיבי למגורים. חברת גלבוע הפיחה חיים חדשים ברחוב עם הפרויקט החדשני "גרין פארק" המיועד לזוגות צעירים, משפרי דיור ומשקיעים. כבר עתה רואים את הסנוניות של הצלחת הפרויקט המשליך על הסביבה האורבנית.

ניר גלבוע, הבעלים של חברת גלבוע בע"מ, רכש לפני שנתיים שנים קרקע פרטית אחרונה בקרית מוצקין, עליה הוא בונה את הפרויקט, שבו מתוכננים חמישה בניינים: הבניין הראשון, "הזית", אוכלס בהצלחה ונותר פנטהאוז אחרון לכניסה מיידית; הבניין השני, "הזית 2", נמצא בשלב גמר ומסירה לדיירים; הבית השלישי "תמר" נמצא בשלבי בנייה של הקומה החמישית מתוך שמונה קומות. בבניין זה נמכרו יותר ממחצית מהדירות.

לאור הביקוש, חברת גלבוע נענתה לרחשי הציבור והחלה לשווק את הבניין הרביעי בפרויקט, שייקרא "בניין הדר". הבניין של שש הקומות, יציע 27 דירות מגורים קלאסיות שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים וכן דירות קרקע ופנטהאוזים יוקרתיים. מדובר בפרויקט ייחודי, כשבכל דירה תיבנה גם גינה תלויה במרפסת. לכל דירה חנייה מסודרת, מחסן ומפרט טכני עשיר.

לראות את ה"אור"

במקביל, בימים הקרובים תחל חברת גלבוע לשוק את פרויקט הבוטיק "האור" ברחוב מורדי הגטאות 18 פינת יהודה הלוי בקרית אתא. הפרויקט יציע דירות של חמישה ושישה חדרים, מרווחות, עם מרפסות גדולות לצד דירות קרקע של חמישה חדרים ופנטהאוזים, וזאת כמענה לצורך הגובר באיכות חיים גבוהה, בביטחון ובשקט נפשי. לאחרונה קנה ניר גלבוע במגרש חדש ברחוב הנביאים 40 בקרית אתא, שם מתוכנן להיבנות פרויקט בוטיק של שבע דירות גדולות ומרווחות.

פרויקט הדגל של חברת גלבוע – מגדל המגורים היוקרתי "פרויקט G" שברחוב החשמונאים 45 א' בקרית מוצקין, מצוי כעת בעיצומן של עבודות הסיום. הפרויקט כולל 55 דירות של ארבעה וחצי, חמישה ושישה חדרים עם יחידה נפרדת, כשבכל קומה שלוש דירות מרווחות במיוחד בעלות מרפסות גדולות עם גינה תלויה. הבניין כולל מועדון לרווחת הדיירים, לובי מפואר ומפרט עשיר ומפנק. הפרויקט נמצא בקרבת מוסדות חינוך ובילוי בעיר.

קבוצת גלבוע בע"מ, משלבת טכניקות וטכנולוגיות בנייה חדשניות, מציבה סטנדרטים גבוהים בכל אחד מהפרויקטים ומעניקה לדייריה סביבת מגורים, נוחה, איכותית וירוקה ומפרט טכני עשיר ומפנק. לאורך כל שנות קיומה נהנית החברה מאמון ציבור לקוחותיה, והיא אף זכתה בפרסים יוקרתיים רבים ובתואר הייחודי "רב קבלן" מטעם התאחדות הקבלנים. כיום מנוהלת החברה על ידי דור ההמשך, אשר ממשיך לקטוף הצלחות מקצועיות רבות ומרשימות.

החברה הוותיקה מהווה את אחד עמודי התווך בתחום הבנייה באזור הצפון. במהלך עשרות שנות פעילותה המשגשגות בנתה חברת גלבוע אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ – בנתניה, בפרדסיה, בהרצליה, בחיפה ובקריות. החברה מקפידה על סטנדרט בנייה גבוה מאוד ועל איכות בלתי מתפשרת.

בניין תמר. רחוב חזני מיכאל 1 קרית מוצקין
בניין תמר. רחוב חזני מיכאל 1 קרית מוצקין

חותם בענף הבנייה

ניר גלבוע, בן 52, מנכ"ל חברת י.א. גלבוע בע"מ והבעלים של חברת גלבוע בע"מ, נשוי לגלית, מעצבת פנים, ואב לשלוש בנות. הוא ממשיך את מורשת הבנייה הענפה של אביו, יעקב גלבוע, שהקים את החברה לפני 55 שנה, מתוך אמונה שבניית הארץ מהווה נדבך מרכזי בקיומו של עם ישראל בארץ ישראל. עוד מראשית דרכה אפיינו את החברה עקרונות היסוד המלווים אותה עד היום, ובהם איכות, אמינות, עמידה בלוחות זמנים, זמינות וקשר חם ובלתי אמצעי עם קהל הלקוחות הנאמן.

עוד משחר ילדותו נשם ניר גלבוע את המקצוע. כשחבריו שיחקו במגרש המשחקים, הוא בילה באתרי הבנייה של אביו ולמד את רזי המקצוע. בנעוריו למד באורט ביאליק ואת שירותו הצבאי סיים כקצין בחיל החימוש. לאחר מכן למד בטכניון והחל לעבוד בחברה של אביו. כיום, למעלה מ-30 שנה בתפקידי ניהול שונים בחברה, הוא עדיין ממשיך לתכנן, לרכוש ולבנות.

ניר גלבוע: "להיות קבלן זה מרגיש כמו להיות אמן. לרכוש שטח אדמה, לתכנן, לבנות ולמסור נכס לכניסה, זה כמו אמן הלוקח חומר בסיס ויוצר ממנו יצירת מופת, שאנשים רוכשים ואוהבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות