fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למרות שצולם משתולל ודוקר, לא קיבל עונש מאסר

כניסה שגרתית לתחנת דלק בכדי לתדלק את הרכב הפכה לתגרה אלימה במיוחד בין אחים מהקריות למתדלק, כשאחד מהאחים אף הוציא סכין. למרות כך, בית המשפט קבע לו עונש קל במיוחד
אילוסטרציה
סכסוך ושליפת סכין בתחנת דלק (אילוסטרציה)

שני אחים תושבי הקריות, נכנסו לתחנת דלק הסמוכה לקריות במטרה לתדלק את רכבם, הסתבכו בתגרה שכוללת שימוש בסכין ולמרות כך קבלו עונש קל ביותר לאחר שעצרו את רכבם ליד משאבת דלק, התפתח ויכוח בינם לבין מספר מתדלקים העובדים בתחנת הדלק ומתגוררים בכפר סמוך לקריות.

הויכוח התנהל בנוגע לשאלה האם המשאבה מופעלת דרך בשירות עצמי או בשירות מלא. הויכוח התלהט ובשלב מסוים אחד מהמתדלקים החל לאיים ואף דחף בעוצמה את אחד מהאחים שנהדף על הרכב. עובדי התחנה המשיכו לאיים ולהתלהם כנגד האחרים, ואחד מהם, שחש סכנה לחייו הוציא מהרכב חפץ כלשהוא וברגע של ניסיון תקיפה נוסף מצד אחד מהמתדלקים, דקר אותו באמצעות החפץ ופצע אותו בידו. בתגובה, מתדלק אחר לקח מטף לכיבוי אש והפעיל אותו על שני האחים ורכבם. יצוין כי כל האירוע צולם במצלמות האבטחה של תחנת הדלק.

שני האחים ושני המתדלקים נעצרו מיד לאחר מכן, ונגד שני האחים נשלחה הודעה על כוונה להגיש נגדם כתב אישום בעבירות של גרימת חבלה ממשית והחזקת סכין. שני האחים אשר יוצגו על ידי עורכי הדין דורי שוורץ ושיראל בר, טענו בפני התביעות ובפני בית המשפט כי פעלו מתוך הגנה עצמית וחשש אמיתי לחייהם וכמובן הכחישו שהשתמשו בסכין למרות שזו נמצאה ברכבם ונתפסה על ידי המשטרה כראייה.

אילוסטרציה
סכסוך ושליפת סכין בתחנת דלק (אילוסטרציה)

לאחר שימוע שנערך באמצעות עורכי הדין דורי שוורץ ושיראל בר, החליטה המשטרה להגיש כתב אישום רק נגד אחד מהאחים ולפיו דקר בסכין את אחד מהמתדלקים. לאחר דין ודברים, תוקן כתב האישום נגד האח הדוקר, כך שהושמט אישום החזקת הסכין ונותר אישום של גרימת חבלה ממשית. עוד נאמר על ידי עורך דינם כי הנאשם מוכן לתרום מכספו לעמותה למלחמה בסרטן וכי עליו להיות זמין לאמו החולה.

לאחר שבית המשפט שמע את טיעוני התביעה והסנגורים עורכי הדין דורי שוורץ ושיראל בר, ניתן גזר דין המסתפק במאסר על תנאי בלבד, קנס כספי על סך 1,000 שקלים ופיצוי למתלונן על סך 1,500 שקלים עורכי הדין דורי שוורץ ושיראל בר מסרו : ״אנו מברכים על גזר הדין. לא יעלה על הדעת לבודד את אירוע הדקירה מההתרחשות כולה שבה הנאשם חש סכנה לחייו בשעה שהמתדלקים כמעט ביצעו בו לינץ׳ שהיה יכול להסתיים באופן טראגי״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות