fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: קרית אתא ניצחה בהילוך נמוך

מעופפות הפועל עירוני קרית אתא לא התאמצו במיוחד כדי לנצח את נווה שאנן חיפה 1:3. לדעת רבים נווה שאנן תתמודד השנה חזק על התארים. אדוה זינובר חסרה. קרן גליק חתמה
מימין: אנה פרחי ואניטה גליק (צילום: דב קרייזל)
מימין: אנה פרחי ואניטה גליק (צילום: דב קרייזל)
השתלבה היטב בקבוצה. מריה פוקרביץ' (צילום: איסר רביץ)
השתלבה היטב בקבוצה. מריה פוקרביץ' (צילום: איסר רביץ)

יומיים בלבד אחרי המשחק המביך נגד אבן יהודה, שהסתיים בניצחון אתא 2:3, ארחה קבוצת הנשים של הפועל עירוני קרית אתא את מ.כ. חיפה/נווה שאנן.

הקבוצה האורחת סומנה כאחת משתי הקבוצות שיתנו העונה פייט חזק לדאבליסטית מקרית אתא ואולם על פי המשחק ביום שישי זה רחוק מכך. הסתיים בניצחון של אתא 1:3 (18:25, 25:20, 17:25, 17:25).

נכון שנווה שאנן שיחקה ללא המוסרת הסרבית, שהצטרפה לאחרונה לקבוצה, כי לא הספיקו לרשום אותה, אבל צריך גם להדגיש כי קרית אתא רחוקה מאוד היום מהכושר האופטימלי שלה. הקבוצה התאמנה בסך הכול שבוע אחד לפני שקיימה את שני משחקי הליגה הראשונים.

חצי קבוצה התחלפה, לכן התאום עדיין לוקה בחסר, חלק מהשחקניות לא נמצאות עדיין בכושר גופני טוב, או בכושר משחק, ואולם בטוח שהקבוצה תדע עם הזמן להתגבר על אותם קשיים ואף תתגבש, כפי שהתגבשה בעונה שעברה.

בעמדה אחת בכל זאת יש לקבוצה בעיה – הליברו, זאת בעקבת הפרישה של הקפטנית אדוה זינובר. זה בא לקבוצה בהפתעה אחרי שסגל הקבוצה נסגר והובאו שלוש זרות. בשישי שעבר ראינו את המחליפה שלה דניאל שפירא, שהובאה מראש כשחקנית מחליפה לדקות מעטות לפתע היא שחקנית הרכב. במערכה הראשונה דניאל שיחקה טוב, אבל בשנייה נחלשה ומאמן הקבוצה גל גלילי החליט לשלב במקומה את הותיקה אנה פלג, שהיא בכלל שחקנית אמצע במקור, ועשתה הסבה לתפקד ליברו. פלג שיחקה לגמרי לא רע, אבל אין ספק שבעמדה הזו תהיה לאתא בעיה במהלך העונה.

המוסרת החדשה מריה פוקרביץ', שהחליפה את רון פונטי, שעברה לשחק בקבוצת אאכן מהבונדס ליגה, הותירה רושם טוב. עדיין חסר תאום בינה לבין השחקניות, אבל נראה כי היא נקלטה היטב מבחינה חברתית ויש להניח שבקרוב משחקה ישתפר מאוד, ביחד עם שיפור כללי של הקבוצה. נטאשה קרוק ואנה יביסקובה סיפקו את הסחורה כפי שאנו מכירים מהן, טלי ארטמנקו הייתה בינונית, אבל צריך לזכור שהיא נמצאת בשלבי החלמה מפציעה ארוכה, ואניה ויליקי הוכיחה שוב שהיא תותחית. הבלונדינית של אתא הפציצה ללא רחם ועשתה 22 נקודות באחוזים טובים. קצת פחות מהכוכבת של נווה שאנן יקטרינה ורובייבה שהייתה מצוינת ועשתה 26 נקודות.

שחקנית האמצע הוותיקה אנה פרחי, שהגיעה מרעננה השתלבה היטב ושיחקה טוב, היא אגב כל הזמן מחייכת ונראית מבסוטית בקבוצה. אחרי תקופה של נתק חתמה קרן גליק לעונה נוספת. היא לא שיחקה בשני המשחקים הראשונים ויש להניח שכבר במשחק הקרוב היא תהיה בסגל.

במסגרת משחקי המחזור השלישי, קרית אתא תשחק מחר (חמישי) בשעה 18:30 בחוץ נגד נבחרת האקדמיה 1.

מימין: אנה פרחי ואניטה גליק (צילום: דב קרייזל)
מימין: אנה פרחי ואניטה גליק (צילום: דב קרייזל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות