fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: עירוני קרית אתא עפה מהגביע

קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא נוצחה בשישי שעבר במשחק רבע גמר גביע המדינה על ידי נווה/שאנן חיפה 3:2 ואיבדה תואר אחד. מכת פציעות קשה גרמה להפסד הצורב
רק שמונה שחקניות עמדו לרשותו של גלילי (צילום: איסר רביץ)
רק שמונה שחקניות עמדו לרשותו של גלילי (צילום: איסר רביץ)

מכת פציעות קשה נחתה על קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא כדורעף בשבועות האחרונים, מכה כואבת במיוחד שעלתה במחיר כבד – איבוד תואר אחד – גביע המדינה.

זה החל עם קרן גליק שסוחבת פציעה ולא פתחה את העונה, זה נמשך עם טלי ארטמנקו, שנפצעה לפני שלושה שבועות בברך. היא נזקקה לניתוח ארתרוסקופיה ובימים אלה חוזרת להתאמן בהדרגה. השיא היה ביום שני שעבר, לפני משחק הליגה נגד הפועל כפר סבא, כאשר הזרה המצוינת נטשה קרוק עשתה תנועה לא טובה ונפצעה בגב התחתון. קרוק הייתה מושבתת כל השבוע.

בשישי שעבר יצאה אתא למשחק חוץ נגד מ.כ. נווה שאנן/חיפה, במסגרת משחקי רבע גמר גביע המדינה. אתא יצאה למשחק עם שמונה שחקניות בלבד, ומאמן הקבוצה גל גלילי ביצע שינויים ואלתר תפקידים, בלית ברירה. כך למשל ליבי חיים, המגישה המחליפה, שיחקה כמנחיתה.

בתום מאבק דרמטי ומרתק נוצחה אתא 3:2. אני חייב להודות שהופתעתי מאוד מהיכולת, מהלחימה והנחישות של מעופפות אתא. מרגע שהמשחק החל בנות אתא הפגינו לחימה וניצחו את המערכה הראשונה 18:25. אחרי נפילה במערכה השנייה, שהסתיימה בתבוסה 25:12, היה נדמה שהמשחק גמור, אבל אז חזרו החניכות של גלילי למשחק ההרואי מהמערכה הראשונה וניצחו 21:25. במערכה הרביעית הייתה שוב נפילת מתח והיא הסתיימה בתוצאה 14:25 לנווה שאנן, אבל את המערכה המכרעת פתחו מעופפות אתא מצוין, הובילו כמעט לכל אורכה – 0:4, ו-9:12, והדרך לניצחון נראתה סלולה, אלא שכאן אתא נעצרה בצורה בלתי מובנת, גם טעות שיפוט עזרה למעופפות נווה שאנן לנצח בסיום 13:15, ו-2:3 במשחק כולו.

משמעות הדבר, הדאבליסטית איבדה כבר בשלב רבע הגמר את גביע המדינה. יומיים לפני משחק הגביע ארחה אתא את יריבתה הגדולה הפועל כפר סבא למשחק ליגה. גם למשחק הזה התייצבה הקבוצה בלעדי הפצועות, ובכל מקרה הראש שלה היה במשחק הגביע החשוב יותר. אתא נוצחה 3:1, אך בניגוד לגביע כאן יש לה מספיק זמן לתקן ועדיין הקבוצה מועמדת רצינית מאוד לזכות בצלחת האליפות. השבוע צורפה לקבוצה ליברו חדשה – עלמה גלעדי.

ביום שישי הקרוב בשעה 13:30 תארח אתא בהיכל הספורט את מכבי אבן יהודה.

רק שמונה שחקניות עמדו לרשותו של גלילי (צילום: איסר רביץ)
רק שמונה שחקניות עמדו לרשותו של גלילי (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות