fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: סופית, רודריגז לא תשחק באתא

חוסמת האמצע של מ.כ. נווה שאנן דחתה את ההצעה של הנהלת אתא. אנה פלג חזרה לתמונה
מימין: אנה פלג ודנה טרטצקי
חוזרות לשחק ביחד. מימין: אנה פלג ודנה טרטצקי (צילום: איסר רביץ)

קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא כדורעף החלה להתאמן השבוע, באופן לא רשמי, בלי שחקניות הנבחרת והשחקניות הזרות. באופן רשמי יחלו אימוני הקבוצה בתאריך אחד בספטמבר. ליגת העל תחל בתאריך 19.10 בהשתתפות שש קבוצות בלבד.

טטיאנה סמירנובה, כדורעפנית השנה של "הד הקריות", דנה טרטצקי, שהתחתנה אתמול, נועם עידן, שחקנית הרכש החדשה שמשחקת בתפקיד ליברו, נירה מלופר, עוד שחקנית רכש שמשחקת בתפקיד מוסרת, ואור בג, שחקנית קבוצת הנערות שהוקפצה לקבוצת הנשים, מתאמנות. את האימונים מעביר עוזר המאמן מתן נחמיאס, שמחליף את מאמן הקבוצה גל גלילי, שנמצא בארצות הברית.

 מימין: אנה פלג ודנה טרטצקי
חוזרות לשחק ביחד. מימין: אנה פלג ודנה טרטצקי (צילום: איסר רביץ)

שחקניות הנבחרת, הקפטנית אדוה זינובר, רון פונטי וקרן גליק, שעסוקות בפעילות של הנבחרת ושלוש הזרות מנבחרת אזרבייג'אן: אנה קוצ'קובה, אולונה יקמיצ'וק ואנה פוסובפ אמורות להצטרף לקבוצה באחד בספטמבר. גיזלה רודריגז, שחקנית אמצע מצטיינת, ששיחקה בעונה שעברה במ.כ. נווה שאנן, ניהלה בחודש האחרון מו"מ מתקדם עם הנהלת עירוני קרית אתא. בסוף

השבוע שעבר החליטה רודריגז לדחות את ההצעה של אתא וככל הנראה היא תמשיך לשחק בנווה שאנן. במצב זה חוזרת לתמונה אנה פלג, ששיחקה באתא בתפקיד חוסמת אמצע, ויתכן שתוחתם לעונה נוספת בקבוצה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות