fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגת לאומית: מכל הלב

לא מעט בעיות היו לאליצור עירוני קרית אתא במשחק הפתיחה במגדל העמק. ואז בפיגור דו ספרתי שלף שרון אברהמי שפן בדמותו של אוראל לב, שניצח את המשחק 74:79
ניצח את מגדל העמק במו ידיו. אוראל לב צילום: איסר רביץ
ניצח את מגדל העמק במו ידיו. אוראל לב צילום: איסר רביץ

הרבה דפיקות לב היו ביום שלישי לאנשי אליצור עירוני קרית אתא כדורסל, במשחק הפתיחה של הליגה הלאומית בכדורסל. אתא יצאה למשחק חוץ במגדל העמק ללא הזר, ג'וליאן מיילס, שנפצע ברגלו בטורניר פתיחת העונה, ולא היה כשיר למשחק. הצוות המקצועי לא רצה לסכן אותו. הקבוצה שיחקה לא טוב ברוב שלבי המשחק. שני המתאזרחים גורדון לואיס וג'ואי קיזל היו חלשים, גם תומר גינת, שחקן חשוב בקבוצה, לא היה במיטבו. הזר השני ג'ויינר דאלאס היה טוב, בעיקר מתחת לסלים. גם גיא דותן ולירן מורן עשו עבודה טובה, אבל מגדל העמק שלטה מהפתיחה ועלתה ליתרון 0:5 וסיימה את הרבע הראשון ביתרון משכנע 10:27.

ניצח את מגדל העמק במו ידיו. אוראל לב  צילום: איסר רביץ
ניצח את מגדל העמק במו ידיו. אוראל לב צילום: איסר רביץ

מגדל העמק המשיכה להלום בפתיחת הרבע השני ועלתה ליתרון שיא 12:33. בשלב הזה מאמן אתא שרון אברהמי שלף שפן בדמותו של הצעיר, אוראל לב, שקלע עם כניסתו שתי שלשות ורמז על ההמשך. אתא החלה בהדרגה לנגוס ביתרון העצום של מגדל העמק ובתום המחצית הראשונה הפער צומק לחד ספרתי 35:43 למגדל העמק. משמע אתא ניצחה ברבע השני 16:25.

ברבע השלישי אתא המשיכה במגמה וצמצמה בהדרגה עד מינוס שלוש _ 45:48 למגדל העמק, אך המקומיים לא ויתרו וברחו שוב עד תום הרבע השלישי 53:62. חניכיו של אברהמי פתחו מצוין את הרבע האחרון וצמצמו לנקודה בלבד 64:63 ובהמשך שוויון 65. מכאן ועד הסיום אוראל נתן את כל הלב ובשלשה אדירה קבע יתרון ראשון לאתא, בדרך לניצחון במשחק בתוצאה 74:79.

קלעו לזכות אתא: אוראל לב 27, גיא דותן 17, ג'ויינר דאלאס (10 ריב') 13, לירן מורן 11, גורדון לואיס 6, ניב זקס 3, ותומר גינת 2 נקודות. קברניטי אתא והצוות המקצועי בהחלט יכולים להיות מרוצים, בעיקר מהתוצאה, אך גם מודאגים. מרוצים כי ניצחו בלי הזר מיילס, ועוד יותר מרוצים מהיכולת של הישראלים: אוראל לב, גיא דותן ולירן מורן, שקלעו יחדיו 55 נקודות, מתוך 79 שקלעה הקבוצה. מאידך צריכים להיות מודאגים מהיכולת של שני המתאזרחים קיזל ולואיס.

ביום שלישי בשעה 19:00 תארח אתא בהיכל הספורט את אליצור רמלה שנוצחה במחזור הפתיחה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות