fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: "כל העולם רוצה לאמן את אתא"

כך אמר השבוע יו"ר אליצור קרית אתא נפתלי בנטוב, מיד אחרי ששרון אברהמי סגר בהפועל תל אביב בתפקיד עוזר מאמן, לצידו של עודד קטש. חמישה שחקנים סגורים לעונה הבאה. הוגשה הצעה לגיא דותן
מפרקים את החבילה. שרון אברהמי ונפתלי בנטוב
מפרקים את החבילה. שרון אברהמי ונפתלי בנטוב (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מפרקים את החבילה. שרון אברהמי ונפתלי בנטוב
מפרקים את החבילה. שרון אברהמי ונפתלי בנטוב (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מה שהיה באוויר כמה שבועות הפך ביום ראשון לעובדה מוגמרת. מאמן השנה של 'הד הקריות', שרון אברהמי, חתם על חוזה לשנתיים בקבוצת הפועל תל אביב מליגת העל. אברהמי ישמש בתפקיד עוזר מאמן לצידו של עודד קטש. בכך הגיעה לסיומה סאגת אברהמי בקרית אתא וכעת הנהלת הקבוצה פועלת להחתים במהרה מאמן חדש. יש בעיה, על פי יו"ר ההנהלה נפתלי בנטוב יש המון קופצים:

"כל העולם רוצה לאמן את אתא. לפחות 10 מאמנים דיברו איתי", אמר בנטוב והוסיף: "לא הופתעתי מההחלטה של אברהמי, הייתי כל הזמן בתהליך. בשבועות הקרובים נחליט מי יאמן את הקבוצה". בנטוב לא מודאג כי חצי קבוצה יש לו. חמישה מתוך הסגל הבכיר של הקבוצה חתומים לעונה הבאה. מדובר בזר ג'ויינר דאליס, המתאזרח גורדון לואיס, תומר גינת, אוראל לב ולירן מורן.

גיא דותן עם הגביע (צילום: אסף רביץ)
גיא דותן עם הגביע (צילום: אסף רביץ)

הרכז של הקבוצה גיא דותן, ספורטאי השנה של 'הד הקריות', קיבל הצעה מהנהלת אתא. דותן בודק גם אופציות נוספות ולא מן הנמנע שבסוף ינחת שוב בהיכל הספורט ברמז. בעיקר עם בנטוב ישכנע אותו שהקבוצה שמה לה מטרה להמשיך לנסות לעלות ליגה. (ראו ראיון בסוף מדור הספורט עם דותן). בנטוב לא מתחייב אף פעם אך מוכן לשחרר הצהרה אופטימית: "נעשה הכול כדי להתברג הכי גבוה שאפשר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות